Waar ben jij nostalgisch naar?

Vandaag tijdens tv zien opeens een flashback naar de pakskes chocolade sigaretten die ge gewoon in de winkel kon kopen.
Ik kreeg die altijd van mijn bomma. Ik denk zelfs voor Sinterklaas. Die chocolade zelf vond ik maar mottig maar hoe cool vond ik mezelf om te doen alsof ik rookte 🙈

Vandaag tijdens tv zien opeens een flashback naar de pakskes chocolade sigaretten die ge gewoon in de winkel kon kopen.
Ik kreeg die altijd van mijn bomma. Ik denk zelfs voor Sinterklaas. Die chocolade zelf vond ik maar mottig maar hoe cool vond ik mezelf om te doen alsof ik rookte 🙈

Zeker in de winter als u adem dan ook echt "verdampte" :love2:

Of zo een geluidsdingske op uw stuur van de fiets zetten en lawaai maken voor heel de straat

63fb98f9fdb4467d0a246c4a5189aa29.png

😅Vandaag tijdens tv zien opeens een flashback naar de pakskes chocolade sigaretten die ge gewoon in de winkel kon kopen.
Zelf ook ooit eens gekregen als kind. Toch raar om nu te bedenken dat zoiets ooit bestond. 😅 :unsure:

Die chocolade was echt gortig idd.

Terug
Bovenaan