Er is toch effectief minder keuze voor kinderen hoor. De helft van die ontbijtgranen zijn gericht op volwassenen met een healthy *kuch* lifestyle.Duidelijk een uitgebreid gezond assortiment
Die crunch

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is toch effectief minder keuze voor kinderen hoor. De helft van die ontbijtgranen zijn gericht op volwassenen met een healthy *kuch* lifestyle.Duidelijk een uitgebreid gezond assortiment

Ja, die plastiek gaat na 30 jaar gewoon kapot. Is enorm broos en breekt bij het minste. Zelfde bij GI-Joe en co...Vooral oiv zonlicht. Begint dan nog eens te verkleuren ook...Enorm spijtig, maar kan het niet wegdoen. Zoveel uren mee gespeeld. Leuke herinneringen. Zal de GI-Joe verzameling ook ns fotograferen.Ik heb dat op solder. Maar ik mag wel aan niks komen of ieder stukje plastiek verpulvert.
Sukist met kersensmaak.De Sunkist tetra brikjes die ik als kind mee naar school nam. Zeker de tropical versie vond ik heerlijk. Dat was ook echt iets om naar uit te kijken tijdens de middagpauze, al helemaal in de zomer.
Tegenwoordig zijn scholen gezondheidsdictaturen waar er alleen nog water en fruit genuttigd mag worden, of een gortdroge koek als je geluk hebt.
Edit: en af en toe de klap van een opgeblazen en vervolgens met de voet tot "ontploffing" gebracht brikje die over de speelplaats galmde![]()

Ja ok. Misschien wat slecht verwoord van mij. Maar als ik eens kijk in de supermarkt (en ik bedoel gewone cornflakes, niet de zogezegd 'gezonde' alternatieven') is het de gewone, met chocolade of met honing. Veel meer variatie zit daar niet op, bedoel ik. Weet natuurlijk niet of daar ook veel vraag naar is hier.
Veel Club Dorothée gekeken toen ik 6-7 jaar was, en eigenlijk helemaal niets begreep van Frans. Alles was gedubd ook dus het was vooral prentjes kijken. Sesamstraat, en later het Jeugdjournaal gevolgd door Het Klokhuis op een of andere Nederlandse zender was ook vaste kost.![]()
En alles van Hanna Barbera
![]()
![]()
Wij moesten onze toevlucht zoeken tot de Franse en Nederlandse tv.
![]()
Villa Achterwerk was nog zoiets uit die tijd.Veel Club Dorothée gekeken toen ik 6-7 jaar was, en eigenlijk helemaal niets begreep van Frans. Alles was gedubd ook dus het was vooral prentjes kijken. Sesamstraat, en later het Jeugdjournaal gevolkd door Het Klokhuis op een of andere Nederlandse zender was ook vaste kost.

Hier waren dat die gele "sapkes" van den Aldi, Orangen stond daarop denk ik? HemelsDe Sunkist tetra brikjes die ik als kind mee naar school nam. Zeker de tropical versie vond ik heerlijk. Dat was ook echt iets om naar uit te kijken tijdens de middagpauze, al helemaal in de zomer.
Tegenwoordig zijn scholen gezondheidsdictaturen waar er alleen nog water en fruit genuttigd mag worden, of een gortdroge koek als je geluk hebt.
Edit: en af en toe de klap van een opgeblazen en vervolgens met de voet tot "ontploffing" gebracht brikje die over de speelplaats galmde![]()

.Crunch was zalig, die tabletten chocola daarvan ook.Er is toch effectief minder keuze voor kinderen hoor. De helft van die ontbijtgranen zijn gericht op volwassenen met een healthy *kuch* lifestyle.
Die crunch
![]()
Villa Achterwerk was nog zoiets uit die tijd.

Gi Joe zalig.. Daar heb ik jammer genoeg niks meer van. Had ik ook enorm veel van.Ja, die plastiek gaat na 30 jaar gewoon kapot. Is enorm broos en breekt bij het minste. Zelfde bij GI-Joe en co...Vooral oiv zonlicht. Begint dan nog eens te verkleuren ook...Enorm spijtig, maar kan het niet wegdoen. Zoveel uren mee gespeeld. Leuke herinneringen. Zal de GI-Joe verzameling ook ns fotograferen.
BNN - Bart News Networkdan die show daar met die Bart de graaf, die kerel die niet groot of ouder werd, .... naam ontglipt me
Oh ja, Action man. Toch ook even mee gespeeld. Ik had de astronauten- en jungle commandoversie.Gi Joe zalig.. Daar heb ik jammer genoeg niks meer van. Had ik ook enorm veel van.
Action man heb ik wel nog.
Was toptv en dan achteraf naspelen met vrienden.
De hedendaagse variant in vorm van een smartphone heeft bij m’n zoon ook veel succes. En ik speel het zelf ook