Str8_6
Well-known member
Postbus X vond ik ook geweldig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Postbus X vond ik ook geweldig.
B.O.O.S.dan die show daar met die Bart de graaf, die kerel die niet groot of ouder werd, .... naam ontglipt me
Oh the memories. Ik ging als kind altijd met mijn ouders. Zo grote zalen vol muf oud gerief.In het ICC in Gent naar de sjacherbeurs gaan, naar de oude rommel kijken en nen hotdog eten.
EDIT: dat bestaat blijkbaar nog altijd!
Hehe ja ik ook. Ik was ook altijd gefascineerd door de verlichting die daar hing.Oh the memories. Ik ging als kind altijd met mijn ouders. Zo grote zalen vol muf oud gerief.
Geweldig. Vond het alleen zo raar dat die daar heel de tijd melk lagen te drinken. Verborgen campagne?Postbus X vond ik ook geweldig.

Haha doet me denken aan mik, mak en mon. Dat was echt bedoeld als promotie voor melk drinken.Geweldig. Vond het alleen zo raar dat die daar heel de tijd melk lagen te drinken. Verborgen campagne?![]()
Of De Melkbrigade.Haha doet me denken aan mik, mak en mon. Dat was echt bedoeld als promotie voor melk drinken.
Damn wie keek er NIET naar Club Dorothé vroeger... en Les Minikeums, Dragonball 2 in 't Frans,...![]()
En alles van Hanna Barbera
![]()
![]()
Wij moesten onze toevlucht zoeken tot de Franse en Nederlandse tv.
![]()

Les Musclés, le Jackie Show (die voor mij altijd een flits Glenn Medeiros in zijn blauw truike geeft). Ik heb vorig jaar ergens eens uit nieuwsgierigheid die mensen gegoogled en geschrokken van hoeveel er niet meer zijn. Best triest, Arianne en een paar van de Musclés al weggevallen.

Phoenix was mijn favorietChevalier De Zodiac godverdomme, dat was de shit. Niet dat oeverloos gezeik van Dragon Ball (al dan niet Z) waar ze 3 afleveringen zagen en "opladen" om dan 1 move te doen.
Is blijkbaar ne recente remake van, wel niet gezien.
Nope, de moeite?Phoenix was mijn favoriet
Heb je trouwens de nieuwe serie op netflix gezien?
![]()
Ik heb enkel nog maar s1 gezien. Was wel ok.Nope, de moeite?