Begin er dan aan he, tamzakwerkt nog niet
![]()
IL faut le faire, komen klagen over uw eigen dat je niet werkt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin er dan aan he, tamzakwerkt nog niet
![]()
Passende avatarToch al iets gekozen in afwachting van het definitief ontwerp.

Toch al iets gekozen in afwachting van het definitief ontwerp.

Dit kan ik enkel bijtreden. Ik zie mezelf nog niet discussiëren op twitter of fb (dat eerder gemaakt is om meningen te geven, niet erover te praten), en het niveau ligt hier ook gewoon hoger. Wat, aangezien iedereen hier anoniem zit, een klein wonder is.Een forum blijft toch iets speciaal. Is het omdat ze zo alomtegenwoordig waren in mijn vroege jeugd ik weet het niet. Maar in tijden van flashy sociale media apprecieer ik de overzichtelijkheid en maturiteit van dit platform des te meer.
Dat, en jullie zijn fijne mensen <3

We doen niet aan deadnamen in deze maatschappij.Lol waarom is de naam van onze vorige stek automatisch in ***?![]()
Moeten creatieve zaken zoals “Naajn laajfs” of “9levens” ook gecensureerd worden?Omdat we niet tegen de schenen gaan stampen en het gewoon achter ons laten. Ook is hun legal best wel sterk![]()
Waarom zouden ze de overstap niet maken? Er zijn niet echt goede alternatieven voor een actief vlaams forum.Ik vrees ervoor dat het nooit meer hetzelfde gaat zijn als vroeger.
the usual suspects zullen aanwezig zijn. Maar een heel deel van de oude community zal helaas de overstap niet maken.
Ja, helemaal onderaan. Xenforo Dark kiezen.Btw kun je deze hier op darkmodus zetten?
Whoa zalig. DankjeJa, helemaal onderaan. Xenforo Dark kiezen.
No problemo.Whoa zalig. Dankje