Waarom gaat dit forum nog beter worden dan ervoor?

Ben wel gemotiveerd met dit nieuw begin, een frisse start. De overgang van games.telenet.be naar 9lives voelde toen altijd al wat wrang aan. Uiteindelijk werd mijn postgedrag beperkt tot enkel het Playstationforum (rephoerueeuh in Platinum Club). De grotere stukken van het forum werd meer en meer onbekend terrein voor mij en met de jaren heb ik ook minder en minder goesting om mijn energie in Trolls en dergelijke te steken, so serious/normal talk only plz kthxbye. Ben daarom ook meer op Reddit beginnen gaan op bepaalde subreddits, maar je mist toch dat iets van eigen bodem.
Denk dat dit voor mij het ideale moment is om terug weer meer het forum af te schuimen en meer topics te volgen enzo :)

Ofwel ben ik nu gewoon bezighouding aan het zoeken omdak nog steeds in lockdown ben :unsure:

De :) -emoji vind ik toch een stuk aangenamer dan de oude, ziet er een stuk minder passief agressief uit dan de oude.

E6-F2214-B-03-C1-4-FB5-95-FF-2118920-AC606.gif

Ik vind het handig dat de smileys van het forum nu gelijken op die van Discord en Whatsapp. (y)

Netjes nieuw forum, even wennen natuurlijk...
Komt die "legacy info" ook bij de naam staan in de toekomst, of blijft dat gewoon een deel van het profiel?

Enige wat lastiger is dat je geen foto's rechtstreeks van je gsm kan invoegen of zie ik dat verkeerd?

Nu moet je het delen via een link ;)

Net gemerkt dat ge heelder subfora categorieën kunt inklappen. Sweet!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan