Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een witte darkmode hadden ze niet.Het is nu wel blauw en zwart![]()

De-emoji vind ik toch een stuk aangenamer dan de oude, ziet er een stuk minder passief agressief uit dan de oude.
Maar dat was juist het enige waarvoor ik die gebruikteDe-emoji vind ik toch een stuk aangenamer dan de oude, ziet er een stuk minder passief agressief uit dan de oude.

Famous last words?Omdat iedereen die gedoneerd heeft nooit geband kan worden?

Hold my beer!Omdat iedereen die gedoneerd heeft nooit geband kan worden?
Zeg, in het kader van het forum beter maken, kom eens vertellen over je gerbils in mijn 'andere huisdieren' topic! Ik ben daar de enige die pagina's aan het schrijven is over mijn papegaai.Famous last words?![]()
crazy bird woman detectedZeg, in het kader van het forum beter maken, kom eens vertellen over je gerbils in mijn 'andere huisdieren' topic! Ik ben daar de enige die pagina's aan het schrijven is over mijn papegaai.
Zeg, vergeet mijn prachtige Vlaamse reus niet!Zeg, in het kader van het forum beter maken, kom eens vertellen over je gerbils in mijn 'andere huisdieren' topic! Ik ben daar de enige die pagina's aan het schrijven is over mijn papegaai.
Fixedcrazy woman detected
Ja amai da's een cool beest! Maar ik had het nog niet gezien, ik was de subfora aan het aflopen van boven naar beneden!Zeg, vergeet mijn prachtige Vlaamse reus niet!
Kon dat op 9lives wel?Enige wat lastiger is dat je geen foto's rechtstreeks van je gsm kan invoegen of zie ik dat verkeerd?
Nu moet je het delen via een link![]()