Waarom gaat dit forum nog beter worden dan ervoor?

De smilies moeten vooral een zekere eenheid in stijl vertonen. Geen mix van oude en nieuwe, maar een keuze maken tussen de twee.
En aangezien de unsure de allerbeste smiley ooit is in de geschiedenis van smilies wereldwijd moeten we daar dus ook geen discussie over voeren.

Dat terzijde mogen er eventueel wel wat extra smilies in de oude stijl bijkomen om mijn EMOTIES te EXPRESSEN.
Heb jij emoties? : unsure :

Ik ben hier nu blijkbaar ook meer actief dus dat is ook al een zekerheid op succes lijkt mij
Idd, ik nu ook al. Op 9lives eens een berichtje om de x tijd en da was het :LOL:

Ik vind het supercool dat als je op het topic klikt, je direct naar de eerste ongelezen post gaat.
Dees zo hard! De eerste keer zie je de beginpost, daarna direct naar de laatste post!

Bij deze ook: Niet meer prullen met quote tags.

En omdat hier hopelijk geen ghost pages gaan zijn. Heb 't weer aan de hand op 't andere forum dat ik de laatste posts niet kan zien!

Een forum blijft toch iets speciaal. Is het omdat ze zo alomtegenwoordig waren in mijn vroege jeugd ik weet het niet. Maar in tijden van flashy sociale media apprecieer ik de overzichtelijkheid en maturiteit van dit platform des te meer.

Dat, en jullie zijn fijne mensen <3

Terug
Bovenaan