Ik neem je opmerking mee in mijn beslissing om al dan niet deel te nemen aan het nick change event.Waarom heet gij dan ni "bestek manneke"?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem je opmerking mee in mijn beslissing om al dan niet deel te nemen aan het nick change event.Waarom heet gij dan ni "bestek manneke"?

Eindelijk iemand die aan de meisjes denkt!Snel vooral. Kudos boys & girls!
Eindelijk iemand die aan de meisjes denkt!
Heb jij emoties? : unsure :De smilies moeten vooral een zekere eenheid in stijl vertonen. Geen mix van oude en nieuwe, maar een keuze maken tussen de twee.
En aangezien de unsure de allerbeste smiley ooit is in de geschiedenis van smilies wereldwijd moeten we daar dus ook geen discussie over voeren.
Dat terzijde mogen er eventueel wel wat extra smilies in de oude stijl bijkomen om mijn EMOTIES te EXPRESSEN.
Idd, ik nu ook al. Op 9lives eens een berichtje om de x tijd en da was hetIk ben hier nu blijkbaar ook meer actief dus dat is ook al een zekerheid op succes lijkt mij

Dees zo hard! De eerste keer zie je de beginpost, daarna direct naar de laatste post!Ik vind het supercool dat als je op het topic klikt, je direct naar de eerste ongelezen post gaat.
Ik vind het supercool dat als je op het topic klikt, je direct naar de eerste ongelezen post gaat.
Als ge effectief op de topic klikt en niet op de nummer van de laatste pagina zelf zou het toch moeten werkenHier werkt dat toch niet hoor, springt gewoon naar de laatste pagina?
Dit forum gaat nog beter worden dan het vorige omdat de band met het forum en de leden hechter is geworden
Toch enkel als je de topic al bezocht hebt? Als je de topic nog nooit bezocht hebt zou hij naar de eerste pagina moeten gaan.Hier werkt dat toch niet hoor, springt gewoon naar de laatste pagina?
Toch al iets gekozen in afwachting van het definitief ontwerp.Het gaat nog toffer worden hier aangezien ik de ambitie heb om na 6 jaar een prentje te kiezen bij mijn naam.
Al ga ik nog ff moeten nadenken wat ik zal gebruiken.