Waarom gaat dit forum nog beter worden dan ervoor?

Toch al iets gekozen in afwachting van het definitief ontwerp.
doos-met-pakken-meel-@W500.png

Geen dank ;)

Een forum blijft toch iets speciaal. Is het omdat ze zo alomtegenwoordig waren in mijn vroege jeugd ik weet het niet. Maar in tijden van flashy sociale media apprecieer ik de overzichtelijkheid en maturiteit van dit platform des te meer.

Dat, en jullie zijn fijne mensen <3
Dit kan ik enkel bijtreden. Ik zie mezelf nog niet discussiëren op twitter of fb (dat eerder gemaakt is om meningen te geven, niet erover te praten), en het niveau ligt hier ook gewoon hoger. Wat, aangezien iedereen hier anoniem zit, een klein wonder is.

Als buy & sell opengaat met de push notificaties op Android gaat het wel fijn worden als je meebiedt op een verkoop.

Ik vrees ervoor dat het nooit meer hetzelfde gaat zijn als vroeger.
the usual suspects zullen aanwezig zijn. Maar een heel deel van de oude community zal helaas de overstap niet maken.

Ik vrees ervoor dat het nooit meer hetzelfde gaat zijn als vroeger.
the usual suspects zullen aanwezig zijn. Maar een heel deel van de oude community zal helaas de overstap niet maken.
Waarom zouden ze de overstap niet maken? Er zijn niet echt goede alternatieven voor een actief vlaams forum.

Ik blijf aangemeld, dat vind ik al een pluspunt. Op 9L word ik steeds afgemeld als ik browser sluit op phone.
Btw kun je deze hier op darkmodus zetten?

Terug
Bovenaan