Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, Belfius belde vorige maand al of ik een afspraak wou inplannen om de opties te overlopen “want rond de vervaldag gaat het een overrompeling worden hoor en ga je geen afspraak kunnen maken!”. Als een bank pro-actief aanbiedt om een afspraak te maken, stinkt het sowieso.Waarschijnlijk zullen banken gaan stunten om dat geld bij hun te krijgen. Dus ik wacht af wat ze daaruit hun hoed toveren.
Waarschijnlijk zullen banken gaan stunten om dat geld bij hun te krijgen. Dus ik wacht af wat ze daaruit hun hoed toveren.
Hier BNP en voorlopig toch geen teken van leven. Onlangs nog contact gehad met mijn adviseur en die piept echt van niets, terwijl ik inderdaad ook wel zou verwacht hebben dat ze proactief gaan handelen.Inderdaad, Belfius belde vorige maand al of ik een afspraak wou inplannen om de opties te overlopen “want rond de vervaldag gaat het een overrompeling worden hoor en ga je geen afspraak kunnen maken!”. Als een bank pro-actief aanbiedt om een afspraak te maken, stinkt het sowieso.
Belfius belde hier ook om langs te komen. Gevraagd om dat eens op mail te zetten en sindsdien niet meer gehoord.Inderdaad, Belfius belde vorige maand al of ik een afspraak wou inplannen om de opties te overlopen “want rond de vervaldag gaat het een overrompeling worden hoor en ga je geen afspraak kunnen maken!”. Als een bank pro-actief aanbiedt om een afspraak te maken, stinkt het sowieso.
Ha bij mij zei hij zelf al dat hij een mail ging sturen en die heb ik idd ondertussen ontvangen.Belfius belde hier ook om langs te komen. Gevraagd om dat eens op mail te zetten en sindsdien niet meer gehoord.
Ik zal forum/internet wel gebruiken om te kiezen ipv tijd te verspillen...
Bij mij ook maar dan met de mededeling van "ja de rentes zullen wel zakken verder in het jaar dus het is belangrijk van nu een afspraak te maken om dat geld te investeren."Inderdaad, Belfius belde vorige maand al of ik een afspraak wou inplannen om de opties te overlopen “want rond de vervaldag gaat het een overrompeling worden hoor en ga je geen afspraak kunnen maken!”. Als een bank pro-actief aanbiedt om een afspraak te maken, stinkt het sowieso.
Dat viel toch mee? De grootbanken hebben idd weinig gedaan, maar de minder reguliere banken voor Belgen hebben toch interessante aanbiedingen gedaan die het rendement matchte van de staatsbon, zonder dat je geld daarvoor een jaar moest vastzitten. En mét de zekerheid van je winst na een jaar, wat bij de staatsbon ook nog een onzekere factor was of je het maximale belastingvoordeel (of wat was het weer?) kon krijgen.De tegenreactie van de banken vorig jaar was eigenlijk heel pover.
En nu hoor ik ook weer niets. Ik verwacht niks maar we zullen wel zien.
Ethias heeft er nu eentje op 3 jaar, valt nog mee qua looptijd lijkt me. Uiteindelijk blijft het een laagrisico product met beperkt rendement voor geld dat je de komende jaren niet nodig hebt.ING doet ook een actie om vroegtijdig op een mailinglijst te staan, zodat je à la minute een voorstel krijgt in september.
Momenteel staat een deel bij MeDirect (eerste 25k aan 2.8% netto). De rest bij Keytrade aan 2.55 zoals hier al eerder vermeld. Heb niet meegedaan aan die staatsbon omdat ik er van uit ging dat de banken straffer uit de hoek gingen komen + ik ten allen tijde alsnog aan m'n centjes wil kunnen, als ik ergens een koopje zou kunnen doen fzo (wat niet gebeurd is intussentijd). Helaas valt het idd wat tegen bij de banken.
Het enige wat je nu terugvindt zijn idd die tak 21/23 verzekeringen, maar dan moet het 5 of 8 jaar vast staan ofzo, wat ik te weinig flexibel vind.
Tak21 is in principe min 8 jaar. Dan betaal je geen 30% roerende voorheffing.Het enige wat je nu terugvindt zijn idd die tak 21/23 verzekeringen, maar dan moet het 5 of 8 jaar vast staan ofzo, wat ik te weinig flexibel vind.