Wat heb je vandaag op TV gezien ?

't Valt mij ook wat tegen. Het blijft beetje kabbelen onder een bepaald niveau. Luk Wyns was toch wel een beetje kwaliteitslabel als je naar zijn vroeger werk keek, maar dit past niet in dat rijtje voorlopig.
ik krijg bij Luk Wyns tegenwoordig zo HBO knockoff vibes, die All in leek mij ne goedkope vervlaamste AI-kopie/parodie van white lotus.

Blijkbaar binnenkort dan toch een nieuw seizoen van The Floor op vtm.
In zag er daarnet iets van in de reclame.

Ik heb de eerste aflevering bekeken omdat ik iemand herkende in het voorfilmpje. Amai, dat viel tegen qua niveau. Categorie 'huishoudproducten'. Ik ben totaal geen poets, huishouden interesseert me geen fluit, en ik wist meer antwoorden dan de professionele poetsvrouw die de categorie gekozen had?

Vriendin is begonnen met enkele echte Belgische crimi-reportages (En nu is ze dood en Liefde is geen alibi) te bingewatchen dus wel aan het meekijken en onverwacht vind ik het heel interessant.

Ik verschiet wel soms, dat mensen elkaar zoiets kunnen aandoen, Maar misschien verschiet ik nog meer van het soms falende justitie (politie/rechtbank/...) en soms zwakke straffen.
Hoe meer ik naar 'liefde is geen alibi' kijk, hoe meer ik besef dat ik 2 narcistische vrienden heb die ook zulk gedrag vertonen. Ik hoop oprecht dat die nooit iets fout doen in hun leven. Narcisme is helaas de gemene deler bij al die mannen die hun (ex)partner vermoorden.

Vriendin is begonnen met enkele echte Belgische crimi-reportages (En nu is ze dood en Liefde is geen alibi) te bingewatchen dus wel aan het meekijken en onverwacht vind ik het heel interessant.

Ik verschiet wel soms, dat mensen elkaar zoiets kunnen aandoen, Maar misschien verschiet ik nog meer van het soms falende justitie (politie/rechtbank/...) en soms zwakke straffen.
Als jullie hier mee klaar zijn kan je nog starten met True Crime Belgium op Play/Streamz, beetje gelijkaardig over moorden maar dan niet altijd in een relationele context.

Eerste aflevering van Celebrity Masterchef gezien. Ligt het aan mij, of is het normaal dat ik de helft van die deelnemers gewoonweg niet ken? Blijft op zich wel leuk om naar te kijken, vooral voor Peter Goossens dan.
Lichte ergernis wel over het enorme ego van RvG .
Fijn toch. Zo lijkt het alsof je naar een programma met nobele onbekenden tegen bv's kijkt 😅.

Het zullen vooral mensen zijn die niet in de klassieke media voorkomen of we zijn gewoon oud.

Het zullen vooral mensen zijn die niet in de klassieke media voorkomen of we zijn gewoon oud.
Of gewoon beiden.
Maar dat oud zijn is inderdaad wel waar. De leeftijd deelnemers aan programma's à la Huis Gebouwd is niet anders dan vroeger; quasi allemaal twintigers. Ik weet nog toen The Block voor het eerst in 2004 -22! jaar geleden- dat die deelnemers in mijn 16-jarige ogen allemaal enorm volwassen leken. Er was één koppel dat begin de 30 was als ik het me goed herinner en die leken mij zó enorm oud.

Vroeger waren al die deelnemers veel ouder en plots ben jij ouder dan de deelnemers. In mijn beleving is dat niet geleidelijk gegaan. Nu zijn het allemaal snotneuzen.

450

De eenmalige aflevering van Samson en Gert op GoPlay, samen met zoon (7). Pure nostalgie.
De aflevering eindigde met de boodschap dat het een eenmalig initiatief was, en dat alle afleveringen op VRT max te bekijken zijn. Zoontje heel blij, maar dat bleek dus niet te kloppen. Het is me niet duidelijk waar de afkeer zit, maar van Samson en Marie moet hij niet weten.

De eenmalige aflevering van Samson en Gert op GoPlay, samen met zoon (7). Pure nostalgie.
De aflevering eindigde met de boodschap dat het een eenmalig initiatief was, en dat alle afleveringen op VRT max te bekijken zijn. Zoontje heel blij, maar dat bleek dus niet te kloppen. Het is me niet duidelijk waar de afkeer zit, maar van Samson en Marie moet hij niet weten.

Jammer, dat ze inderdaad op die 15 afleveringen na er niet allemaal opstaan.

Ik vind het wat jammer voor Marie dat ze beperkt zijn doordat het grootste deel van de verhalen doorgaan in de minibus.
Geen uitstapjes naar het gemeentehuis, Alberto of Frida kroket

De Trein is een programma over de NMBS. Ik had het al een tijdje in de gaten maar de HLN grijpt het programma aan om er elke week enkele artikels van te maken. Het is leuk om de verschillende facetten van een spoorwegmaatschappij te zien. Uiteraard worden vele problemen van vertragingen en afgeschafte treinen niet uitdrukkelijk vernoemd maar het geeft inzicht in de werking.

In tegenstelling tot de serie over Brussels Airlines denk ik niet dat hier een extra seizoen van komt maar mss denkt de PR-afdeling van de NMBS dat het toch een aantal rekruten gaat werven, wie weet.

De Trein is een programma over de NMBS. Ik had het al een tijdje in de gaten maar de HLN grijpt het programma aan om er elke week enkele artikels van te maken. Het is leuk om de verschillende facetten van een spoorwegmaatschappij te zien. Uiteraard worden vele problemen van vertragingen en afgeschafte treinen niet uitdrukkelijk vernoemd maar het geeft inzicht in de werking.

In tegenstelling tot de serie over Brussels Airlines denk ik niet dat hier een extra seizoen van komt maar mss denkt de PR-afdeling van de NMBS dat het toch een aantal rekruten gaat werven, wie weet.
Niet uitdrukkelijk idd, maar tegelijk zie je wel heel snel wat er allemaal kan leiden tot vertragingen, veel meer en sneller dan je zou verwachten of bij stil staat.

Zouden veel mensen moeten bekijken om wat meer begrip op te brengen ipv altijd elke vertraging in het belachelijke te trekken en te herleiden tot amateurisme.

mij valt het personeel in zeer positieve zin op.
Ik heb in ieder geval meer begrip voor vertraging nu.

Ik denk ook dat dit het ideale recruteer middel is

Brieven aan Samson is een lichtvoetig programma waar Viktor Verhulst langs gaat bij de briefschrijvers dertig jaar na datum. De brieven zijn een kapstok om Iedereen Beroemd-gewijs de mensen wat te ondervragen en anekdotes op te vangen. De ietwat onbeholpen stijl van Viktor die wat zoekend is in interviewen en small talk geeft een extra cachet. De zoon of dochter van een BV is een weerkerend element, naast een bekende filmlocatie (kapsalon van Alberto, het huis waar de bel het niet doet, ...)

Terug
Bovenaan