elgrande
Member
Een topic om het oeroude en beproefde concept "De markt" (Vlaams: de mèt) niet verloren te laten gaan en misschien zelfs aan populariteit te laten winnen.
Allereerst: ga jij soms naar de markt? Waarom wel/niet? Favoriete markt?
Koopjes van de dag:
Een plakje verse zalmforelfilet voor 4.05 euro, 5 aardappelen uit de remorque met de grond nog aan, 3 appels en 2 peren eigen oogst, een prei en Franse look voor 1.95 euro. Zware korting aan het einde van de markt: drie bakjes aardbeien voor 2 euro, maar die heb ik links laten liggen. Het aardbeienseizoen is nog niet aangebroken en ze zagen er nog niet te rijp uit.
Allereerst: ga jij soms naar de markt? Waarom wel/niet? Favoriete markt?
Koopjes van de dag:
Een plakje verse zalmforelfilet voor 4.05 euro, 5 aardappelen uit de remorque met de grond nog aan, 3 appels en 2 peren eigen oogst, een prei en Franse look voor 1.95 euro. Zware korting aan het einde van de markt: drie bakjes aardbeien voor 2 euro, maar die heb ik links laten liggen. Het aardbeienseizoen is nog niet aangebroken en ze zagen er nog niet te rijp uit.
Maar ja, 't is meestal toch een weekdag en dan moet ik werken. Als ik in Temse woonde, ging ik soms als ik die dag verlof had, maar het enige wat ik kocht was ne hamburger of ne Brusselse wafel