Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Ale, dan moet ik niet meer kijken of ik gewonnen heb.

Dat zou willen zeggen dat je er 100.000 per dag doorgaat, dan moet je toch al heel zot doen.
Dure villa's, auto's en een sjiek luxejacht of twee kopen en dat gaat er snel door. En je geld toevertrouwen aan malafide finfluencers of trouwen met iemand die op je geld uit is.

Dure villa's, auto's en een sjiek luxejacht of twee kopen en dat gaat er snel door. En je geld toevertrouwen aan malafide finfluencers of trouwen met iemand die op je geld uit is.
Een luxejacht met 175 miljoen? :rofl:

Het kan vast goedkoper. Al zullen de operationele kosten van zo'n jacht ook wel de pan uitswingen.

Heb me al altijd afgevraagd hoe ze dat doen als je een abonnement hebt. In dat geval krijg je altijd een mailtje met 'Keitof! Je hebt gewonnen...'. Kan me niet voorstellen dat ze dat ook doen als je ineens de grote pot wint :). Vermoedelijk contacteren ze je dan zelf, aangezien ze wel je coördinaten hebben dan.

Heb me al altijd afgevraagd hoe ze dat doen als je een abonnement hebt. In dat geval krijg je altijd een mailtje met 'Keitof! Je hebt gewonnen...'. Kan me niet voorstellen dat ze dat ook doen als je ineens de grote pot wint :). Vermoedelijk contacteren ze je dan zelf, aangezien ze wel je coördinaten hebben dan.
Een droog mailtje naar [email protected] zou wel wat risky kunnen zijn.

Een luxejacht met 175 miljoen? :rofl:

Het kan vast goedkoper. Al zullen de operationele kosten van zo'n jacht ook wel de pan uitswingen.
Je hebt ook bescheiden jachten aan 120 miljoen dollar en misschien kan je er nog een helikoptertje van 5 miljoen bijkrijgen.

En o ja, snelle zoektocht op goegel: Yacht ownership costs generally range from 10% to 15% of the yacht's purchase price annually to cover operating, maintenance, and crew expenses.

Zo gaat die berg geld dus snel naar beneden. Duur speelgoed kost geld in onderhoud.

Ik zou 100milj eur investeren in de lokale economie. 10 lokale kmo's van 10milj eur. Dwz alle lokale kmo's doorlichten en de beste er uit nemen en met die een investeringsakkoord maken. Om zo een lokale microdynamiek te maken/te versterken. En dan na 5j en 10j evalueren. De andere 75milj eur persoonlijk beleggen.

Had ook meegedaan, toen ik online keek en 1 BE winnaar zag, maar de mail nog niet had gekregen met eventuele winst, toch maar eens de nummers gecontroleerd... Helaas...

Terug
Bovenaan