Welk sporthorloge of welke tracker voor mij?

Welke sporthorloge heb jij?

• Garmin

Stemmen: 195 59,5%
  • Polar

Stemmen: 27 8,2%
  • Apple Watch

Stemmen: 47 14,3%
  • Fitbit

Stemmen: 10 3,0%
  • Samsung

Stemmen: 19 5,8%
  • TomTom

Stemmen: 4 1,2%
  • andere...

Stemmen: 26 7,9%

• Totaal aantal stemmers
    328
Niet als antwoord op bovenstaande vraag, maar wat is die accu van de Fenix8 toch fenomenaal: vorige week gebruikt om snowboarddagen te tracken. Eerste dag gestart aan 100%, en na een hele dag tracken terug binnengekomen met nog 81% accu. Na 3 volle dagen stond de accu aan 36%. Top toch?
En de tracking is nauwkeurig genoeg om de slalom bewegingen op de pistes mee te registreren (als je nadien inzoomt op de kaart).
Dat is natuurlijk het hele concept van een F8. Mag ook wel voor die prijs... Ik heb met mijn Garmin ook nooit issues met batterij, heel blij mee.

Niet als antwoord op bovenstaande vraag, maar wat is die accu van de Fenix8 toch fenomenaal: vorige week gebruikt om snowboarddagen te tracken. Eerste dag gestart aan 100%, en na een hele dag tracken terug binnengekomen met nog 81% accu. Na 3 volle dagen stond de accu aan 36%. Top toch?
En de tracking is nauwkeurig genoeg om de slalom bewegingen op de pistes mee te registreren (als je nadien inzoomt op de kaart).
Jep, heerlijk als skihorloge. Ook het feit dat de pistes er heel duidelijk op staan vind ik een grote meerwaarde.

Terug
Bovenaan