Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ik zal nooit vergroeien tot een siamese tweeling die elkaar nooit kan en/of wilt missen, helemaal niet mijn ding.

Af en toe alleen kunnen zijn is énorm belangrijk imo.

Ik zou het wel eens zalig vinden om een week alleen weg te zijn, pakweg Tbilisi ofzo. Hell, ik vind het leuk als mijn vrouw eens een avondje weg is. Dan haal ik een exclusief stuk rundvlees in huis en krijg ik eens controle over het kaske van den teevee. Wie weet kan ik dan nog eens de Playstation opstarten.

Freedom!

Madam heeft bedrijsfeest. De menu deze avond = biefstuk met witloof en bearnaise

Vandaag komt de madam af dat ze een vakantie heeft geboekt, voor haar, de kinderen en haar moeder. 6 dagen.

Niet dat ik meekan, ik ben nog herstellende van een operatie, maar toch 6 dagen rust...

En ik ga op reis naar... De schoonmoeder, incl. 'r dochter en kleindochter. 't Zal weer een leuk avontuur zijn. 2000km heen 2000 terug. :rolleyes:

Vandaag komt de madam af dat ze een vakantie heeft geboekt, voor haar, de kinderen en haar moeder. 6 dagen.

Niet dat ik meekan, ik ben nog herstellende van een operatie, maar toch 6 dagen rust...

Boekt die dat zonder jou vooraf op de hoogte te stellen?
Ik ben wel voor de flexibiliteit maar dat zou ik toch niet op prijs stellen.

Boekt die dat zonder jou vooraf op de hoogte te stellen?
Ik ben wel voor de flexibiliteit maar dat zou ik toch niet op prijs stellen.
Jawel ze geeft het aan dat ze op vakantie wilt.
Schoonmoeder betaalt een groot stuk van de vakantie, rest bedrag wat wij betalen moet natuurlijk mogelijk zijn.

Voor de rest doet ze op. Ik ga niet mee als mijn schoonmoeder mee gaat. Maar ga sowieso niet graag op reis.

Ze moet de kinderen niet meenemen, maar wilt dit zelf.

Los van dat allemaal lijken mij dat toch wel gewoon dingen die ge toch efkes met elkaar doorpraat en niet en passant van elkaar verneemt, maar soit.

Ik zou eerder schrik hebben voor in welke toestand mijn vriendin zou thuiskomen na een week 24/7 met haar moeder en de kinderen opgescheept te hebben gezeten.

Ik zou eerder schrik hebben voor in welke toestand mijn vriendin zou thuiskomen na een week 24/7 met haar moeder en de kinderen opgescheept te hebben gezeten.
Ze heeft het al 2 keer gedaan. Eerste keer naar mijn voeten gehad, dat het huis er niet Instagram proof uitzag, 2de keer was ze lastig omdat de kinderen het er blijkbaar hadden uitgehangen.

Ik verplicht haar nergens toe, heb zelf voorgesteld dat ze alleen met haar moeder weg gaat. Ze weet waar ze aan begint.

Ze heeft het al 2 keer gedaan. Eerste keer naar mijn voeten gehad, dat het huis er niet Instagram proof uitzag.
Zo hard herkenbaar. Heb je x-aantal dagen perfect in die omstandigheden geleefd, geen gezeur. Vrouw is twee seconden binnen: "Amai, dat is hier een boeltje, heb je niet opgeruimd, ik zou zo niet kunnen wonen"
Waarop ik dan antwoord: "Ja maar, gij hebt de afgelopen dagen hier niet gewoond, voor mij lukte dat perfect." :coolbrows:

Nu, hoe goed je het ook opruimt, er is altijd wel commentaar, dus je kan het evengoed niet doen. :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan