Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij MM zelfs 50€ volgens de sitedemons souls ps5 via dreamland (nu voor 'maar' 60 euro).
eerste souls game, dus benieuwd naar de experience.
Laatste dag van de Steam summer sales, een aantal titeltjes opgepikt die al lang in mijn wishlist stonden:
- Star Wars: Knights of the Old Republic - €2.86 - Heb ooit wel een aantal van de voorgangers (Dark Forces, Jedi Night) uit de jaren 90 gespeeld, maar aan deze naar het schijnt klassieker nooit niet toegekomen voor 1 of andere reden. Toch maar eens proberen nu.
- Fallout 4 GOTYE - €19.79 - Hier ook enkel de originele Fallout gespeeld vroeger. Ben benieuwd.
- Age of Empires III Definitive Edition - €14.99 - AoE II is wsl 1 van mijn all time favoriete games. Speel het zelfs nu nog af en toe. Eindelijk eens tijd om de opvolger te proberen.
Hoezo? Van wat ik gelezen heb is het vooral cosmetisch en wat nieuwe game modes en stammen?AOE 3 DE vind ik slechter dan AOE 3 gewoon.
Vrees ook dat de nostalgie het gaan winnen, maar wil het toch eindelijk eens uitproberen.AOE 2 is wel beter (imho) dan AOE 3.
Hoezo? Van wat ik gelezen heb is het vooral cosmetisch en wat nieuwe game modes en stammen?
Vrees ook dat de nostalgie het gaan winnen, maar wil het toch eindelijk eens uitproberen.