Welke game heb je laatst gekocht?

Geen idee eerlijk gezegd. Aangekocht omdat ik een aankoopbon had die bijna verliep. Even opgestart om dan vast te stellen dat de wrc manche te Ieper zelfs nog niet beschikbaar is. Volgens het twitteraccount van Planetmarcus is het bijna hetzelfde als versie 9 maar blijft het geluid een probleem.
Hmm de wrc in ieper zou doorslaggevend zijn net voor mij 😂

Weer veel te veel, maar hier gaan we dan...

- CIB classic GB met tetris pack.
- Bloodborne: Nightmare Edition (HYPEEE)
- Pokémon Emerald CIB voor mijn andere te vervangen.
- Locoroco 2 voor PSP
- Syphon Filter voor PSP
- Luminus voor PSVita
- Viewtifull Joe voor PS2

Weer veel te veel, maar hier gaan we dan...

- CIB classic GB met tetris pack.
- Bloodborne: Nightmare Edition (HYPEEE)
- Pokémon Emerald CIB voor mijn andere te vervangen.
- Locoroco 2 voor PSP
- Syphon Filter voor PSP
- Luminus voor PSVita
- Viewtifull Joe voor PS2
viewtiful joe!! Een van mijn lievelingsgames van vroeger. Zo spijtig dat hier geen nieuwe van gemaakt worden

- PS5 Ghost of Tsushima DC (is reeds platinum...)
- PS5 Horizon zero Dawn (aan 9 euro in de lidl)
- PS5 GT sport (9 euro @ lidl) --> Flutspel, kunnen nog veel leren van Forza motorsport :p
- PS5 pre-order Deathloop (Thanks @ Stantem)

Extra nacon pro revolution 2 controller

Ik zit nog met 1 werkend model, en ben beetje bang dat moest er eentje sneuvelen dat ik helemaal zonder zit, deze worden serieus gebezigd hier...

Prijzen op internet zijn loco, en deze kunnen vinden aan 69 euro bij krefel, laatste stukken, was toevallig in Gent, dus maar eentje meegepikt, enkel nog in 3 (nu nog 2) winkels te verkrijgen aan die prijs, en ze sturen deze niet op

- PS5 Ghost of Tsushima DC (is reeds platinum...)
- PS5 Horizon zero Dawn (aan 9 euro in de lidl)
- PS5 GT sport (9 euro @ lidl) --> Flutspel, kunnen nog veel leren van Forza motorsport :p
- PS5 pre-order Deathloop (Thanks @ Stantem)

PS5 Zero Dawn aan 9 euro in de Lidl? WAAR?

ELKE Lidl.
Zero dawn, GT sport, Spiderman, Little big planet 3, Rachet and Clank, zowat alle PS4 hits waren vanaf zaterdag in de aanbieding.

Ja maar, dan moet hij PS4 schrijven.

Edit: zie nu ook dat een PS5 versie niet eens bestaat (vandaar mijn verwondering ;)

Laatst bewerkt:
Necromunda Hired Gun ( in de PS store nu -25% ) ; vreemd nog geen topic hiervan ziet er leuk potje knallen uit :cool:

Eastward op de switch.

Al heel lang in de gaten gehouden sinds de reveal trailer en vandaag eindelijk uitgekomen. :D Na het werk maar eens aan beginnen.

Psychonauts ook gekocht op de PS, voor 4euro kunnen we niet sukkelen. :) Kunnen we de tweede ook spelen als deze naar meer smaakt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan