Welke game heb je laatst gekocht?

Ik kan em alleen maar aanraden die Satisfye! Een tweetal 'goedkope' grips gehad van bol.com (€18-€20), maar deze is wat mij betreft numero uno. An sich is hij niet zo duur, maar je zit met verzending vanbuiten Europa (tenzij hij ook elders staat nu). Heb de mijne sinds januari voor de Lite en nog geen moment beklaagt.
Hoeveel heb je dan uiteindelijk betaald, kwamen er nog douane kosten bij?

Hoeveel heb je dan uiteindelijk betaald, kwamen er nog douane kosten bij?
Was juist geen €50 incl verzending/kosten voor grip + case (Zengrip Go Slim bundle). Vind de factuur niet meer terug, maar was iets van een 18-21 dollar shipping/taxes.

Ze schatten die (douane)kosten in en ge betaalt die inschatting. Nadien bijleggen/terugstorten. Ik kreeg 17cent terug, dus denk dat die dat ondertussen ook wel vrij realistisch inschatten.

Tip: zet dat in uw online winkelkar en laat dat een dag staan. Nadien kreeg ik 10% kortingscode die geldig was voor 24u omdat ik het nog niet had afgerond. Heb dat nadien nog eens getest en kreeg weer zo een bon

Aces of luftwaffe 2 (ik ken de juiste titel niet vanbuiten)

10 euro (incl de dlc)

Wou deze altijd al is proberen, ziet er leuke vliegtuigjesshooter uit

Pokémon Mystery Dungeon DX voor Switch, in korting bij Game Mania voor €29,98, en had nog €7,5 korting dus zeker niet slecht voor die prijs :D

Total War: Rome Remastered pre-order
50% korting als je de originele Rome al in je bibliotheek hebt staan.

The hype is real - en nu ongeduldig wachten tot 29/04 :unsure:

Assassin’s Creed: Valhalla (PS5) gekocht via de Ubishop. Al een hele tijd getwijfeld, maar toch gekraakt. Heb er zin in! Vooral een goede afwisseling met Disco Elysium :).

laatste aankopen:

Dirt 5 voor (disc ps5) 25 euro
Assassin’s Creed: Valhalla (PS5) 30 (ps4)
spider-man MM ps4
watchdog de nieuwe met season pass (dig) 45 euro

Immortals fenix rysing
Sekiro shadows die twice
death stranding
dragonball z kakarot

enkel immortals en kakarot even gespeeld

Gisteren Uncharted Nathan Drake Collection + Uncharted 4 + Uncharted The Lost Legacy gaan ophalen voor 30 euro, mooie deal vind ik.

Tony Hawk's Pro Skater 1+2 op PS5 (via de PS4 versie).

Lijkt me tof om tussendoor te spelen als ik aan wat grotere, intensievere spellen bezig ben.

Terug
Bovenaan