Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel heb je dan uiteindelijk betaald, kwamen er nog douane kosten bij?Ik kan em alleen maar aanraden die Satisfye! Een tweetal 'goedkope' grips gehad van bol.com (€18-€20), maar deze is wat mij betreft numero uno. An sich is hij niet zo duur, maar je zit met verzending vanbuiten Europa (tenzij hij ook elders staat nu). Heb de mijne sinds januari voor de Lite en nog geen moment beklaagt.
Was juist geen €50 incl verzending/kosten voor grip + case (Zengrip Go Slim bundle). Vind de factuur niet meer terug, maar was iets van een 18-21 dollar shipping/taxes.Hoeveel heb je dan uiteindelijk betaald, kwamen er nog douane kosten bij?

.
Nice selection! Mario + Rabbids voor mij 1 van de beste verrassingen van de laatste jaren.Uncharted 4 (PS4)
Mario Kart 8 Deluxe (Switch)
Mario + Rabbids Kingdom Battle (Switch)
Nog maar een dik halfuur gespeeld maar tot nu toe aangenaam verrast inderdaadNice selection! Mario + Rabbids voor mij 1 van de beste verrassingen van de laatste jaren.