Welke game heb je laatst gekocht?

monster hunter world iceborne master edition op pc ( steam promo)
monster hunter rise switch
outriders ps4

Katana Zero (Switch)
Yooka-Laylee and the Impossible Lair (Switch)

Momenteel zijn er indie sales in de eShop!

Ik twijfel om nog Hotline Miami collection te kopen, heb deze al op Vita uitgespeeld maar zijn wel coole games en staat nu heel goedkoop.
Fez :love2: is ook eindelijk uit op Switch maar ga nog wat wachten tot de prijs gezakt is.

Mijn Satisfye Zen Grip Go Slim Bundle is toegekomen voor de Nintendo Switch Lite. Ziet er een degelijk product uit.
Vanavond eens uitgebreid testen. Op het eerste zicht zal het precies wel even wennen zijn.

Road rage... was 3 euro ipv 20euro
Ik dacht ook al is het niet zo goed, voor 3euro kunnen we maar eens proberen. :unsure: Maar nee, echt gewoon bar slecht. :D

Geen nostalgie helaas :(

Katana Zero (Switch)
Yooka-Laylee and the Impossible Lair (Switch)

Momenteel zijn er indie sales in de eShop!

Ik twijfel om nog Hotline Miami collection te kopen, heb deze al op Vita uitgespeeld maar zijn wel coole games en staat nu heel goedkoop.
Fez :love2:is ook eindelijk uit op Switch maar ga nog wat wachten tot de prijs gezakt is.
Tnx 4 the tip. Hotline meteen aangeschaft!

Oddworld Soulstorm voor PC via EGS.
Kingpin Life of Crime, Shadowman Remastered en Swat4 Gold via Gog.
En dan nog DLC voor Dead Cells via Steam.

Leek me wel interessant toen ik het zag op de Indie World. Is die echt volledig realtime?

jup. Maar hij blijft verder aftellen ook al ben je niet aan het spelen. Is echt een heel apart spel. Als death stranding een walking simulator was, zou ik begot niet weten hoe je deze moet noemen 😉 voor 1 of andere reden ben ik altijd te vinden voor van die niche games.

Terug
Bovenaan