Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze had mij aangenaam verrast. Na spelen van de games vind ik dat deze precies altijd wat onder de radar bleven en niet de aandacht hebben gekregen die ze verdienden.Batman arkham collection
Goh, hebben toch serieus wat aandacht gekregen toen hoor. Staan in ieder geval bij mijn beste games ergensDeze had mij aangenaam verrast. Na spelen van de games vind ik dat deze precies altijd wat onder de radar bleven en niet de aandacht hebben gekregen die ze verdienden.
.
Hoeveel gametijd heb jij zo per dag?Deze maand toch een inhaalslagje gedaan nadat ik een jaar eigenlijk amper nieuwe spellen had gekocht. Maar voor nu is het toch wel eventjes op. Volgende afspraak is de Steam Summer Sale, tenzij er nog een E3 specifieke korting komt, maar dat zie ik dan wel weer. Humankind moet ik ook nog pre-orderen, maar dat zal pas begin augustus worden denk ik.
Valhalla laat ik toch maar liggen tot deze herfst. Heb nog redelijk wat AC's liggen eerlijk gezegd die ik moet spelen, en daar ben ik nog wel even zoet mee (DLC's van Origins, Odyssey waar ik op een gezapig tempo mee bezig ben en Syndicate dan, misschien Rogue, Liberation, Freedom Cry, maar dat kan ook later want dat zie ik niet als essentieel). Prijs is nog wat te hoog, zeker als je ziet met welke kortingen ze smijten voor eerdere Creeds. En voldoende RPG's op de "to playlist" nog die ik al aangeschaft heb
Wat ik dus heb gehaald bij de Steam Open World Sale die nu en nog steeds actief is:
Dragon Age Origins Ultimate Edition
Dragon Age 2: Complete
Dragon Age: Inquisition GOTY Edition
Mass Effect: Andromeda Deluxe Edition
Terraria
The Forest
Company of Heroes 2 + DLC gratis, andere DLC voor 5 euro (maar dat was maar 5 euro + gratis DLC en basegame), die staat nog steeds in de korting gratis trouwens!)
Northgard: The Viking Age Edition
Kingdom Come Deliverance: Royal Edition (en echt heel leuk zover, want deze heb ik al opgestart)
Frostpunk: GOTY Edition
Ancestors: The Humankind Odyssey (ziet er ook heel leuk en goed uit, want heb het al eens getest voor een uurtje)
Jurassic World Evolution: Premium Edition
Watch Dogs + Season Pass (deze wel al gespeeld eens op PS3)
Watch Dogs 2 + 2 DLC (maar niet alle, deze nog niet gespeeld trouwens)
GTA V: Premium Edition (maar wel al gespeeld op PS3 en PS4)
Het totaalplaatje is natuurlijk niet goedkoop, maar gezien 'wat ik ervoor gehaald heb' en dat ik ze toch zo goed als zeker allemaal wel ooit eens zou halen of het merendeel toch... Geen slechte zaak dus. Enkel Dragon Age en Mass Effect waren wat gokjes (wel goede reputatie, maar liggen ze me: ik vermoed van wel?), en Company of Heroes 2 zou ik ook nu niet direct gehaald hebben, maar voor die prijs kon ik het echt niet laten liggen.
Verder nog deze maand (vooral Paradox en Square Enix sale, 1 bundle en 1 zo goed als gratis spel) dit nog gehaald:
Killer Bundle 17 van Fanatical heb ik gehaald, maar vooral omwille van Railway Empire, maar krijg er dus nog 6 andere games bij die ik wellicht nooit zal aanraken...
Rebel Galaxy (voor 1 euro dan nog)
Tropico 6
Life is Strange
Life is Strange 2
Life is Strange: Before the Storm
Surviving Mars: basegame + DLC
Prison Architect: alle DLC
Stellaris: aangevuld met alle DLC
EUIV: aangevuld met alle DLC behalve Leviathan (dat was maar 1 pack Dharma denk ik)
HoI: aangevuld met alle DLC (maar dat was maar 1 flavor/country pack dacht ik)
Cities: Skylines: aangevuld met alle DLC (maar dat was niet zo veel... op de 2 laatste content creators pack dan na)
Planet Coaster: aangevuld met alle DLC opnieuw
Shadow of the Tomb Raider
Imperator: Rome: basegame + alle DLC (maar dat was vrij goedkoop, zeker als je het niet op Steam of de Paradox store zelf haalt)
Dus ja best een dure maand, maar heel veel wat ik nog moest aanvullen is wel allemaal in orde nu. En de laatste maanden had ik bijna niets of eigenlijk niets gekocht door omstandigheden. Velen waren toch op all-time low of nog vaker "gedeeld all-time low" zover.
Mijn verlanglijst staat nog vol, maar de belangrijkste zijn er eigenlijk allemaal uit nu. Enige dat ik echt absoluut nog wil is Subnautica, of games die nog niet uitgebracht zijn. Elder Scrolls wil ik ook graag eens proberen en eens meepikken op een sale (Skyrim bvb.). Factorio en Rimworld ook bij een goede sale. Horizons: Zero Dawn en RDR2 eventueel ook, maar daar moet er echt een goede sale van komen. 33% korting is niet genoeg voor mij, zeker omdat er genoeg andere dingen vallen te spelen. Endless Space 2 haal ik ook bij een goede deal. Idem voor Medieval Dynasty dat nu in 20% korting staat, maar toch laat passeren voorlopig. Cyberpunk 2077 haal ik ook wel eens, maar niet bij 10%/20% of 33% korting, en niet anytime soon gezien de wijdverspreide problemen bij launch (heb trouwens nog The Witcher 3 te spelen van die franchise, wil eerst dat spelen vooraleer ik de andere haal). En hier en daar nog wat DLC van wat andere spellen, maar ook dat is een pak minder gezien ik van Paradox ze ook quasi allemaal weggewerkt heb. Verder staan er nog wat kleinere indiegames op de verlanglijst, maar dat zie ik dan wel weer (soms staan ze erop om gewoon een notificatie te krijgen), en ik volg wel enkele sites "hun deals".
En ja Mass Effect Complete Remastered (dus 1,2,3) haal ik ook wel nog eens, maar dat zal ook niet voor direct zijn. Ook nog wel wat zoet met wat gekochte games die ik nog niet of te weinig heb gespeeld...
) Hoeveel gametijd heb jij zo per dag?
Ik mag er niet aan denken om dat allemaal te spelen. (Mijnen backlog doet nu al zeer)
Op een rapke gekeken is dat gemakkelijk 1000 uur gametime.
Zelf heb ik Hades eindelijk gekocht. Na zoveel volk dat mij heeft aangeraden om dat te kopen....
Ik wou je niet in de verdediging sturen hoor, vond het gewoon een ongewoon grote hoeveelheid gametime in 1 keer.Money ain't my currency, time is...
Dat hangt er een beetje van af. Nu is dat wel wat meer, binnenkort zal dat weer minder zijn, na de zomer dus. Maar ik hoop dan wel een vast moment s'avonds een uur of vier te kunnen gamen (of evt. iets anders). Nu kan dat al wat meer, maar eerlijk gezegd, game ik toch ook niet meer dan dat meer.
Ik zal wat moeten leren mijn tijd efficiënter te gebruiken zodat ik naast de verplichtingen toch wat vooruitgang maak, maar dat zal niet eenvoudig zijn. Nu, ja je hebt zeker en vast gelijk dat dit heel veel gametime is, en ik had al een backlog, maar gezien ik gerust spelletjes kan spelen binnen 3 of binnen 4 jaar tijd hoeft dat niet per se een probleem te zijn, en gezien de spellen in korting stonden zullen ze niet zoveel goedkoper zijn tegen dan, en dan heb ik ook wel keuze om te kiezen wat mijn volgend spel wordt.
Ik probeer strategie/sim/management/4x (mijn favoriet genre) wat af te wisselen met meer actie-gerelateerde genres (open wereld, actie-avontuur, cinematische cinema, horror, RPG), liefst in een thema of setting dat mij boeit, en liefst ook nog eens de goede reviews heeft. Dusja... het is niet de bedoeling om het allemaal tegen volgende maand uit te spelen, dat gaat ook gewoon niet.
Qua geld heb ik uitgerekend net geen 500 euro uitgegeven. Maar daar moet dan wel weer bijgezegd worden dat 160 euro daarvan nog van gok en pokeropbrengsten is die er al een hele tijd opstond en ik nu terug had gestort. En dat ik voor de rest nog niets had gekocht van vrijetijdsbesteding of ontspanning dit jaar, dus dat staat dan gemiddeld aan 70 euro per maand voor dit jaar maar dan wel allemaal besteed in de laatste 2 weken, dus op zich mocht het wel eens. Al is het natuurlijk veel in één keer.
Voor de zomeruitverkoop heb ik al 150-200 aan de kant gelegd (maar het moet niet op natuurlijk, just in case) En de 50 voor Humankind ligt ook al aan de kant. En zelfs met dit, slaag ik er nog in om wat apart te leggen voor ook nog wat te sparen elke maand.

Maar ik wou het gewoon even uitleggen.Ik wou je niet in de verdediging sturen hoor, vond het gewoon een ongewoon grote hoeveelheid gametime in 1 keer.
Gamen kost niets qua €/uur dus daar was ik zelfs niet mee bezig. Kan me eigenlijk persoonlijk weinig schelen hoeveel een game kost als ik het wil hebben.
4x games heb ik persoonlijk gewoonweg niet genoeg tijd voor met 2 kinderen. Zelfs al speel ik 3 uur/avond dan nog.
Wel knap dat jij geld kan verdienen met gamen! #fuckingjaloers.
Trouwens een mooie collectie games hoor. Heb de 3 Dragon Age's gespeeld en da's dik ok als je de side missions links laat liggen. Mass Effec Andromeda vond ik dan weer meh.