Welke game heb je laatst gekocht?

Hmm, frequenter posten is volgens mij simpeler. Aankopen van de laatste 2 maand ongeveer.

GB/GBC/GBA:
- Pokémon Blue (CIB)
- Pokémon Crystal (CIB)
- Pokémon Emerald (CIB)
- Pokémon LeafGreen (CIB, upgrade van oude versie)
- Pokémon Saphire (CIB, upgrade van oude versie)

PS2:
- ICO (Special Edition)
- Shadow Hearts: Covenant
- Persona 3 FES (CIB, HYPE!!)

PS3:
- Sly HD Trilogy

PS5:
- Miles Morales

Crysis Remastered voor Nintendo Switch aan 50% korting in eshop (€14.99). €30 zou ik er denk ik niet aan gegeven hebben, daar niet geheel mij ding.

Kheb gisteren Conan Exiles: Isle of Siptah gekocht, khad de originele al lang maar nooit gespeeld

Gisteren een uurke of twee in coop me ne maat gespeeld, hebben we besloten de expansion aan te schaffen en ne private server op te zetten ^^

Chivalary 2 op Xbox na de open bèta was ik verkocht.

Biomutant maar die heb ik nog niet gespeeld door de open bèta van chivalary 2 :ROFLMAO:

Red Dead Redemption 2. Uiteindelijk toch maar via Epic gekocht vanwege de 10€ extra korting. Om een of andere onverklaarbare reden had ik hem liever op Steam gehad, maar de gierigheid wint en dus voor 30€ gekocht op Epic.

AC Valhalla + Cyberpunk

Ging eerst wachten tot ik een PS5 had voor deze 2 maar ... dat gaat nog lang duren,ben het wachten beu den Pro zal overuren moeten kloppen 🎮

Net op Epic Airborne Kingdom gekocht voor €6,79 met die €10 voucher, en dan erna Mafia Definitive Edition voor €13,99 met een tweede €10 voucher. Voor dat geld kon ik het niet laten liggen. Nog aan het twijfelen om Going Medieval te kopen, maar die heb ik misschien liever op Steam.
En komende vrijdag nog de DLC van FF7 remake voor PS5, en de nieuwe Ratchet and Clank! Heftige week :D

Red Dead Redemption 2. Uiteindelijk toch maar via Epic gekocht vanwege de 10€ extra korting. Om een of andere onverklaarbare reden had ik hem liever op Steam gehad, maar de gierigheid wint en dus voor 30€ gekocht op Epic.
Ik weet niet of het bij RDR2 ook zo is, maar meestal zijn de spellen van Rockstar via hun eigen launcher te spelen. Dus of je het nu op Steam of via Epic hebt, vaak werkt dat dan toch maar gewoon als een snelkoppeling naar de Rockstar launcher.

Machtig spel alvast!

Dragon Ball FighterZ (FighterZ Edition). Voor € 15 ipv € 100 in de PS Store, daar kunt ge niet voor sukkelen. Was al een tijd aan het kijken om hem eens goedkoper aan te schaffen.

Terug
Bovenaan