Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Far Cry5 met New Dawn?Far Cry 5 en Far Cry Primal aan 80% korting op Steam gekocht.
Far Cry5 met New Dawn?
tja, op den duur tellen koopjes ook wel op . Ken dat gevoel. Nu ja, ge hebt sowieso al uren fun voor de boeg.Neen, dat was me iets te duur met ook Primal.
Komt wel pas december...
Is volgens mij een placeholder. Zo lang is die nu ook niet gedelayedDie remake heeft toch nog geen releasedatum? Of heb ik iets gemist?

Op bol stond release in december was.veranderd mischien nog.Is volgens mij een placeholder. Zo lang is die nu ook niet gedelayed![]()
Net zoals in GM 2021 staat, staat op Bol 31-12-2021 aka een placeholder zeggende "Het komt nog dit jaar maar wanneer weten we niet."Op bol stond release in december was.veranderd mischien nog.

Ik weet niet of het bij RDR2 ook zo is, maar meestal zijn de spellen van Rockstar via hun eigen launcher te spelen. Dus of je het nu op Steam of via Epic hebt, vaak werkt dat dan toch maar gewoon als een snelkoppeling naar de Rockstar launcher.Red Dead Redemption 2. Uiteindelijk toch maar via Epic gekocht vanwege de 10€ extra korting. Om een of andere onverklaarbare reden had ik hem liever op Steam gehad, maar de gierigheid wint en dus voor 30€ gekocht op Epic.