Welke game heb je laatst gekocht?

Paar indie spellen gekocht om tussendoor te spelen terwijl ik aan het eeuwigdurende AC Odyssey bezig ben:

Nex Machina (van Housemarque omdat Returnal me zo goed bevalt)
Gris
Donut County

Gisteren Battlefield V definitive edition gekocht op xbox. Stond in promotie: 15 EUR.
Ben benieuwd!

Nog twee extra spellen gekocht tijdens de Playstation Indies Sale:

Hellblade Senua’s Sacrifice
Kentucky Route Zero

Kwestie van de backlog constant te houden...

Nog twee extra spellen gekocht tijdens de Playstation Indies Sale:

Hellblade Senua’s Sacrifice
Kentucky Route Zero

Kwestie van de backlog constant te houden...

Paar keer al iets over die Kentucky gelezen, maar nog niet 'gedurfd' om te kopen. heb je hem al gespeeld?

Laatst bewerkt:
Weer wat retro/retro inspired games gekocht.

PS1:
- Tekken 1 ( Cardboard Edition )

PS2:
- Destroy All Humans!
- We Love Katamari

PS4:
- Katamari Damacy Reroll

Paar keer al iets over die Kentucky gelezen, maar nog niet 'gedurfd' om te kopen. heb je hem al gespeeld?
Voorlopig nog niet gespeeld, maar ik ga deze als volgende spelen als ik door Subnautica heen ben. Ik heb het alvast een beetje blind gekocht omdat ik gezien had dat het veel goeie kritieken kreeg en me eens iets anders leek dan wat ik doorgaans speel.

Hoog tijd voor een complete HD collectie, waar ge dan op een of andere manier alle games samen kunt oprollen.

ot, Golden Light, gamen is beter dan ooit.
Ik heb die trailer net bekeken en dacht "ah tof ze maken precies nog altijd spellen voor de originele playstation".

Erna wat gegoogled en ziet er nog wel interessant uit, alleen zijn horrorspellen niet echt aan mij besteed.

Humankind toch maar gepre-ordered aan 17% korting, en heb voor volgende week donderdag al een budget klaar voor de steam summer sales, dus kan daar zeker mijn slagje slaan.

Lang geleden dat ik trouwens een game gepre-ordered heb. Ik denk letterlijk al van GTA V geleden lol.

Rimworld ook gekocht. Maar dat is de laatste tot donderdag. (Daar verwacht ik toch geen sale van die hoger dan 10% staan wat ook de prijs is waarvoor ik hem kocht).

Bij bovenstaande had ik hem zelfs niet gepre-ordered (GTA V). Die heb ik op day 1 s'nachts als 17-jarige in de Game Mania gehaald (maar ik weet niet of het een pre-order was of niet... ik weet het niet meer), maar sowieso day 1 aankoop en dan s'nachts spelen tot 4-5 uur en de nacht erna naar school. Zo was het. Kan zijn dat het ook een "reservering" was, maar ben dat zelfs niet eens zeker hoe ik dat gedaan heb.

Veel pre-orders zal ik nog niet in mijn leven gedaan hebben. Misschien eens een FIFA. Mogelijk HoI4 (of day 1 aankoop kan ook). Maar een spel twee maanden voor het uitkomt pre-orderen. Dat heb ik nog nooit gedaan. Not even close.

Metro Exodus gold edition promotie op PSN.
Heeft ondertussen zijn ps5 upgrade gehad en aangezien ik van de vorige genoten heb...

Super Mario Odyssey (Switch) - Heerlijke platformer. M'n laatste echte Mario platformer was op e GameCube, dus ik heb veel schade in te halen. Ik sta versteld hoe men de klassieke formule op zo'n creatieve wijze boeiend kan houden.

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition (Switch) is nog onderweg. Lijkt me ook de moeite.

Terug
Bovenaan