Welke game heb je laatst gekocht?

Is deze een beetje goed? of zeg je van nee het trekt op niet veel ?
Ik kan er zelf nog niets over zeggen maar er is een uitgebreide (10u) demo waarvan de save game overdraagbaar is naar de volledige versie.
Het lijkt in ieder geval plezant voor wat ik al gezien heb.

Geen traditionele Monster Hunter maar turn-based RPG combat.

Om even aan te vullen, die demo is wel een aanrader als je twijfelt. Geen tien uur lang, eerder drie à vier, maar ik heb er wel die tijd in gestoken omdat ik graag in alle hoekjes ga kijken en de sterkste eitjes en monsties wil. ^^

Ark

De vrouw wou co-op spelen maar damn...splitscreen zijn de menus amper te lezen. :lol:
Best wat gewoon worden solo voor we opnieuw proberen.

Immortals Fenyx rising (switch). Ben is benieuwd, had mixed feelings bij bekijken van verschillende reviews, maar stond nu in afslag + had nog drie switch games liggen die ik dan bij game mania heb verkocht voor €35 store credit.

Is het enigste spel dat hier momenteel in huis ligt. Afgelopen maand PS2 + 50 games / xbox360 + 45 games / PS4 45 games verkocht. Sinds kids is de game time aanzienlijk beperkt en dan maar de knoop gehakt om het weg te doen. Lag hier toch maar op zolder niks te doen en dacht dat het nu nog net de moment is (financieel gezien). Zomervakantie + als de PS5 / Xbox X meer beschikbaar zou zijn, denk ik dat het allemaal nog minder waard zou worden.
Tegen dat ik 55 ben en de man cave mogelijks dan realiteit is, zitten we aan PS6-7 en zal PS2 en aanverwanten iets te archaïsch aanvoelen denk ik. Merk nu al dat ik bepaalde games beter in mijn gedachten hou dan ze opnieuw te spelen, want dat lijkt plots de grootste bagger ooit. Zo bv onlangs Max Payne op PC nog eens gespeeld. Voelde zo lineair, mediocre en saai aan, terwijl wij dat vroeger echt kapot hebben gespeeld.

Ook via de Steam Sales de volgende spellen gekocht:

Command & Conquer: Remastered Collection
Imperator: Rome
Jurassic World Evolution Deluxe
Morrowind: GOTY Edition
Oblivion: GOTY Deluxe Edition
Tekken 7
Football Manager 2021

Shit, iets verkeerd gegaan en toch niet ter beschikking. En nu staat die n iet meer aan 50% :(

Assassin's Creed Odyssey en Wolfenstein Young Blood.
Nu zijn beide collecties compleet!

Fall Guys - Late to the party maar op de PSN summer sale toch maar eens gekocht. :D Hopelijk is dat nog wat actief.
Disco Elysium: The final cut

Terug
Bovenaan