Welke game heb je laatst gekocht?

Voor pc via Steam:
Terminator: Resistance
Legend of Mana
Automobilista 2 Seasons Pass 2020-2022

Voor pc via EGS:
Observer System Redux Collector's Edition

Ik wist niet waar te posten, maar ik hoor goede verhalen van Hearts of Iron 4. Strategy game waar je rond periode van wereldoorlog 1-2 kan spelen als een natie en dan zo je werelddeel veroveren.
Bv als België spelen, coalitie met Duitsland vormen en bv Nederland en Frankrijk veroveren.

Gezien de game wat ouder is - 2016- geen reviews hier te vinden en 9lives is helaas down. Wat zijn jullie persoonlijke meningen?

Ik wist niet waar te posten, maar ik hoor goede verhalen van Hearts of Iron 4. Strategy game waar je rond periode van wereldoorlog 1-2 kan spelen als een natie en dan zo je werelddeel veroveren.
Bv als België spelen, coalitie met Duitsland vormen en bv Nederland en Frankrijk veroveren.

Gezien de game wat ouder is - 2016- geen reviews hier te vinden en 9lives is helaas down. Wat zijn jullie persoonlijke meningen?
Ik heb HOI 2-4 gespeeld, Victoria, Europa Universalis, Stellaris, enz.
Héél grote fan van deze soort spelen dus.

Alhoewel het niet mijn favoriete HOI is, is het wel de meest toegankelijke.
De spelen zijn gewoon 1 grote sandbox die vaak starten vanuit een historisch standpunt maar volledig naar je hand kunnen gezet worden.

Deze staan vaak in korting dus kijk hier eens naar en waag je kans zou ik zeggen!

Niets belet je om van België een kernmacht te maken en nadien Nederland te nuken :unsure:

Laatst bewerkt:
Allen voor pc, via Steam:

Tribes Of Midgard
Skydrift Infinity
Psychonauts 2

Steam, Mass Effect Legendary edition op sale!
Zag er wat nieuws over en kreeg spontaan nostalgie naar de vreselijke controls van de Mako en de grondstof ontginnen minigame 🥴.

Steam, Mass Effect Legendary edition op sale!
Zag er wat nieuws over en kreeg spontaan nostalgie naar de vreselijke controls van de Mako en de grondstof ontginnen minigame 🥴.
De mako controls zijn blijkbaar verbeterd (heb het origineel niet gespeeld, dus dunno), maar ze zijn nog steeds niet goed. Mijn enige minpuntje aan de eerste game, denk ik :).
En die resources ontginnen vind ik wel relaxing!

De mako controls zijn blijkbaar verbeterd (heb het origineel niet gespeeld, dus dunno), maar ze zijn nog steeds niet goed. Mijn enige minpuntje aan de eerste game, denk ik :).
En die resources ontginnen vind ik wel relaxing!
Ja ik vond het resources ontginnen eigenlijk ook nog wel iets hebben. Het was eerder de frustratie van "Miljaar nu heb ik een half uur planeten zitten uitzuigen en heb ik nog niet voldoende palladium".

Terug
Bovenaan