Welke game heb je laatst gekocht?

Dreamscaper (Switch) - Alweer een goed uitgewerkte roguelike. Zeker het checken waard.

Axiom Verge 2 (Switch) - Instabuy metroidvania voor mij omdat nummer 1 zo goed was!

Lost Sphear (PS4)
Oninaki (PS4)
Langrisser I & 2 (PS4)
Fianl Fantasy VIII Remastered (PS4)
Marvel's Spider-Man: Miles Morales (PS4)

Het waren goede kortingen :unsure:

Dan zal ik de eerste eens op mijn lijstje moeten zetten!
Is echt een top game!
Axiom Verge 2 (Switch) - Instabuy metroidvania voor mij omdat nummer 1 zo goed was!
Ga nog even wachten in de hoop op een fysieke release. Heb gezien dat in oktober Limited Run er al met ééntje af komt, maar deze keer ga ik wachten op de retail versie, die zal er ook wel komen als je de laatste trends bekijkt zoals met Blasphemous, Gris, en andere Indies die het enorm goed doen.

Toch nog een paar laatste koopjes gedaan voor de PS4.

237531606_816461562386534_5427090124797683342_n.png
238436991_538522624241931_5008783936397387354_n.png

Borderlands 3 Season Pass 1. Ik koop weinig DLC maar de uitbreidingen van de Borderlands-games vond ik altijd de moeite.

Doom eternal deluxe edition
75% korting op de ps store nu voor 25euro

Was aan het twijfelen om het op pc te kopen ondanks een verouderd systeem maar deze korting kon ik niet laten liggen. Kan ik tenminste in volle glorie op ps5 knallen

Laatst bewerkt:
Slay The Spire (PS4)
Undermine (PS4)

Had beiden al op Switch (Lite) maar dankzij de sales nu ook op PS4.
Langdurig handheld gaming (zelfs met een ZenGrip Go) is toch nog lastiger dan gamen met een controller.

Quake 1 op steam. Kwas al een tijdje van plan om dat eens te herspelen en nu met die remaster leek het de moment. Op greenman gaming stond het ook in afslag voor minder dan 3 dollar. Daar kunt ge ni voor sukkelen he.

Heb de 4 originele episodes al uitgespeeld. Nu alleen den baas nog ondersteboven schieten en dan duiken we in de uitbreidingen. :) Misschien de Quake 1.5 mod ook eens proberen.

Niet gekocht wel gekregen:
horizen zero dawn

Had er bij de launch niet veel aandacht enzo aan besteed & ondertussen toch bijna 50 uren gespeeld & moet zeggen dat het me wel boeit.

Terug
Bovenaan