Welke game heb je laatst gekocht?

Met heel de heisa rond 3 ben ik er nooit toe gekomen, heb ook geen idee waarover de heisa ging (allez, dat het einde slecht was). Dus ben eens benieuwd wanneer ik daar kom.
Maar hebben ze dat einde niet gefixt?
Daar heb ik ook iets van gehoord maar ik heb het 1 keer gespeeld en nadien nooit meer.
Kzal het u binnen enkele weken weten te zeggen :p

Diablo II Resurrected
The Forgotten City
Tormented Souls
Strange Brigade Seasons Pass

Allen voor pc.

De King of PlayStation koopt een Xbox controller :eek:?
Wat gebeurt er met de wereld :unsure:?
't Is maar een controller.
Paar jaar geleden in een zotte bui een Xbox One gekocht. Na 2 weken weer buiten gekegeld :p

Is dus om de exclusives via Game Pass te spelen. Voor dat geld kunt ge niet sukkelen he :p

En hoe is ie?
Geen idee eerlijk gezegd. Aangekocht omdat ik een aankoopbon had die bijna verliep. Even opgestart om dan vast te stellen dat de wrc manche te Ieper zelfs nog niet beschikbaar is. Volgens het twitteraccount van Planetmarcus is het bijna hetzelfde als versie 9 maar blijft het geluid een probleem.

The Last of Us Remaster voor PS4.
Op PS3 heb ik die gemist en het is nu missch eens de moeite om die te proberen

Geen game, maar ook nog een Switch Pro controller gekocht. (Sinds kort heb ik een Switch, maar geraak niet gewend aan die Joycon controllers)

Geen game, maar ook nog een Switch Pro controller gekocht. (Sinds kort heb ik een Switch, maar geraak niet gewend aan die Joycon controllers)

die pro controller is imo een must have voor de switch, tenzij je exclusief handheld zou spelen. Ligt ook super goed in de hand en heeft echt een oerdegelijke battery life.

Misschien? Die is zeker en vast de moeite! Staat heel erg hoog in mijn all-time best, zo niet allerhoogst.
die pro controller is imo een must have voor de switch, tenzij je exclusief handheld zou spelen. Ligt ook super goed in de hand en heeft echt een oerdegelijke battery life.
Preach! En inderdaad, die batterij 👌

Terug
Bovenaan