Welke game heb je laatst gekocht?

Is die expansion de moeite?

Afgelopen vrijdag Cold War gekocht voor de zombie mode.
Ik ben er nog nie geraakt. XD zit wel bijna bij het einde in Washington. Uitbreiding via de ps4 januari uitverkoop gekocht voor 11€ of zo. Vanaf 2 Februari is er een cross over event met Resident Evil. Kun je een gratis outfit scoren van de Leon Kennedy RPD. XD

Deze week Age of Empires 2 DE gekocht. Vergeten hoe verslavend da spel is. XD

Een paar ps4 games, probeer ze tweedehands te vinden, maar lukt niet zo aardig.
Days gone
Final fantasy 7 remake
Last of us 2
Death stranding
Judgment
En een ps5 :p

Days gone
Final fantasy 7 remake
Last of us 2
Death stranding
Judgment
Days Gone zit in de PS+ Collection eens je een PS5 hebt, dus ik zou je aanraden die toch nog even links te laten liggen. De vraag is natuurlijk hoe snel je aan een PS5 geraakt...

Days gone
Final fantasy 7 remake
Last of us 2
Death stranding
Judgment
Game mania used games / 2de hands? Sinds deze zomer ps4 en toch al wat games gevonden voor niet veel geld.

Assassin's Creed Origins+DLC​

Zijn de DLC de moeite? ik heb de platinum van Origins gehaald, ma tegen het eind was ik het wel een beetje beu.

Ik heb ondertussen al geleerd bij Ubisoft spellen te wachten tot de editie mét season pass of alle DLC afgeprijsd is. Als ik die DLC van Origins nu nog zou kopen, moet ik zelfs in een sale meer betalen dan ik voor het gewone spel betaald heb. Bucht prijsmodel.

Zijn de DLC de moeite? ik heb de platinum van Origins gehaald, ma tegen het eind was ik het wel een beetje beu.

Ik heb ondertussen al geleerd bij Ubisoft spellen te wachten tot de editie mét season pass of alle DLC afgeprijsd is. Als ik die DLC van Origins nu nog zou kopen, moet ik zelfs in een sale meer betalen dan ik voor het gewone spel betaald heb. Bucht prijsmodel.
Als de lore je interesseert, dan is The Hidden Ones de moeite. Het gaat verder over het ontstaan van de Brotherhood en de Creed.

Geïnteresseerd in de Egyptische mythologie ? Dan is The Curse of The Pharaohs iets voor jou.

The Hidden Ones is een vrije korte dlc
The Curse of The Pharaohs is flink stuk groter
Het is zeker de moeite om deze te spelen.
Als je voor alle trophies gaat is er ook een virtuele toer waar er nog een 3-tal trophies te behalen is.

Kwacht ook steeds op de afgeprijsde gold editions
40 euro voor de seasonpass vind ik teveel.

Terug
Bovenaan