Welke game heb je laatst gekocht?

Net Diablo 3 eternal collection voor ps4 gekocht. Met die teasers van de 4 ben ik excited geworden en sinds de release niet meer gespeeld. Deze keer ook op console ipv pc, ben benieuwd naar de speelervaring.

Net Diablo 3 eternal collection voor ps4 gekocht. Met die teasers van de 4 ben ik excited geworden en sinds de release niet meer gespeeld. Deze keer ook op console ipv pc, ben benieuwd naar de speelervaring.
Controller and couch > M+KB.

Yeah I said it.

Waarvoor staat M+KB?
Muis + Keyboard. ARPG is een genre dat zich volledig kan omzetten naar een controller en eigenlijk vele malen leuker speelt imo. Zo ook Grim Dawn en Titan Quest al gespeeld met zowel Steam als Xbox controller. De omzetting is niet 100% perfect, maar da's eerder aan de ontwikkelaars hun kant.

Turtle beach war stealth 700 gen 2 voor men series x

Had de Pulse 3d van sony op men PS4. Vindt de stealth toch wel beter qua geluid en ook gevoel van stevigheid.

Crash Bandicoot 4 voor PC.
Lust For Darkness voor PC.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb voor mijn Switch Lite de clear duraflexi van Hori gekocht en eigenlijk nooit zonder gespeeld. Geeft iets meer grip en maakt de switch iets dikker waardoor die beter in de hand ligt (bij mij toch).

Ik zou op termijn eigenlijk de Satisfye grip willen kopen maar moet nog fatsoenlijk onderzoek doen en vergelijken.

Ik heb voor mijn Switch Lite de clear duraflexi van Hori gekocht en eigenlijk nooit zonder gespeeld. Geeft iets meer grip en maakt de switch iets dikker waardoor die beter in de hand ligt (bij mij toch).

Ik zou op termijn eigenlijk de Satisfye grip willen kopen maar moet nog fatsoenlijk onderzoek doen en vergelijken.

Ik kan em alleen maar aanraden die Satisfye! Een tweetal 'goedkope' grips gehad van bol.com (€18-€20), maar deze is wat mij betreft numero uno. An sich is hij niet zo duur, maar je zit met verzending vanbuiten Europa (tenzij hij ook elders staat nu). Heb de mijne sinds januari voor de Lite en nog geen moment beklaagt.

Terug
Bovenaan