515
Well-known member
29 en opweg naar de 62 dan. Nog eens 33 jaar werken erbij minstens.Ik ben er 52, en wanneer je nog nog probleemloos op een been kan staan links/rechts, zijt ge statistisch vrij zeker dat ge de 62 haalt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
29 en opweg naar de 62 dan. Nog eens 33 jaar werken erbij minstens.Ik ben er 52, en wanneer je nog nog probleemloos op een been kan staan links/rechts, zijt ge statistisch vrij zeker dat ge de 62 haalt.

Balanceren op een been verraadt op latere leeftijd wellicht hoe gezond je bent
Mijn goeie daad van vandaag, een paar pogingen ondernomen om op 1 been te staan.
Met mijn 1 been lukte het na 1 poging, met mijn ander been had ik er 3 nodig.
Ik heb dat nooit goed gekunnen, balans houden ging vroeger tijdens mijn jeugd, ook al erg slecht, dus dan heb ik het goed gedaan.
Ik stond nog net geen pirouettes te draaien. Dus tenzij ik uit onhandigheid sterf, zal het geen spontane dood worden de komende 10j!Een oude mens er attent op gemaakt dat hij met zijn pekkel uitgeklapt aan het fietsen was. Grappig was dat hij zich ervoor excuseerde.![]()
Was mss idd om dat te voorkomen dat hij zo reed..
Hier ook op weg naar de 62, alleen ben ik er nog lang niet.Op weg naar de 62 hier, geen probleem hier.
Ik verwacht een pakket vandaag, geleverd door een, voor mij, onbekende firma. Het moest er eigenlijk gisteren al zijn, maar er zou niemand thuis geweest zijn en er was zogezegd een briefje in de bus gestoken - dat verneem ik dan via mail want hier is niemand gepasseerd, ik was de hele dag thuis.
Stopt hier net een busje, leuk denk ik, ze zijn 2u voor op schema. Er wordt aangebeld en tegen dat ik aan de deur ben, zit meneer al terug in zijn bus, steekt zijn hand op, en is weg. Ik bekijk het pakje dat tegen mijn deur staat, da's dus nog niet eens voor hier. Ander huisnummer, andere straat en een compleet andere gemeente! Pakketje met stukken voor sanitair voor een bedrijf dat zich in de industriezone van Herentals bevindt.
Nu ben ik enkel maar aan het hopen dat het een toevallige random levercamionette was en dat mijn bestelling niet ergens aan een andere voordeur gezet werd en ik mijn bordspelletjes ooit zal zien. De tracker staat in ieder geval (nog) niet op geleverd.
Edit: en het staat als afgeleverd, dan maar een klachtenmail opstellen en hopen dat ik ofwel een nieuw pakket krijg of een terugbetaling.
Cru gezegd trok ik mij ook niet veel aan van 'iemand anders' zijn miserie.Ik weet niet wat het is maar sinds enkele jaren ben ik meer en meer een vogel voor de kat als het aankomt op tragische verhalen van jonge mensen die kanker krijgen en terminaal zijn met een jong gezin.
Ik ben zelf hulpverlener en zie en hoor al 10 jaar de meest schrijnende situaties. Sinds ik zelf papa ben merk ik dat ik toch vaak denk aan de kwetsbaarheid van het leven.
Vandaag weer 50 euro gestort op een gofundme pagina van een jonge vader die terminaal is.
Vroeger zou ik nooit 50 euro doneren omdat ik daar totaal niet mee bezig was. Nu doe ik niet anders.
Ik weet niet wat het is maar sinds enkele jaren ben ik meer en meer een vogel voor de kat als het aankomt op tragische verhalen van jonge mensen die kanker krijgen en terminaal zijn met een jong gezin.
Ik ben zelf hulpverlener en zie en hoor al 10 jaar de meest schrijnende situaties. Sinds ik zelf papa ben merk ik dat ik toch vaak denk aan de kwetsbaarheid van het leven.
Vandaag weer 50 euro gestort op een gofundme pagina van een jonge vader die terminaal is.
Vroeger zou ik nooit 50 euro doneren omdat ik daar totaal niet mee bezig was. Nu doe ik niet anders.
Cru gezegd trok ik mij ook niet veel aan van 'iemand anders' zijn miserie.
Nu ik zelf vader ben is dat toch wel serieus veranderd.
Oh dat weet ik nog niet zo, hoor…Ik ben er 52, en wanneer je nog nog probleemloos op een been kan staan links/rechts, zijt ge statistisch vrij zeker dat ge de 62 haalt.
Ah, gij hebt daar ook last van?moet ik plots beginnen uitleggen dat er iets in mijn oog zit
Vroeger noemde men dat "liften".Wanneer ik op straat iemand zie rijden met een mooie motor of oldtimer steek ik vaak een duimpje omhoog.
Je ziet dat hen dat deugd doet aangezien ze vaak veel tijd en geld hebben geïnvesteerd in hun wagen/ motor.
Ja, dat of het trekt waardoor de wind in m'n ogen slaat. Ik heb ook altijd ajuin bij.Ah, gij hebt daar ook last van?
@Avondland Je pakje is terecht.Gisteren pakje voor de deur van iemand uit Mol. Zo een 60 km van de deur.
De man gecontacteerd dat zijn pakje verkeerd geleverd werd en dat ik het vandaag aan een dpd punt zal afgooien.
Het was een pakje van beeronweb. Er zouden lekkere biertjes inzitten.