Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh ja, in beide gevallen wint hij de rit niet. Nu wordt hij tenminste nog 2e en heeft hij nog extra bonificaties.Wout jongen, wat doe je, laat die rit toch aan Stybar desnoods.

Denk dat hij hier gewoon voor de boni's ging. Maar hij zet vdP wel perfect af natuurlijk.
VDP staat dichter in het klassement dan Stybar he.Goh ja, in beide gevallen wint hij de rit niet. Nu wordt hij tenminste nog 2e en heeft hij nog extra bonificaties.
Ik weet niet of iemand het nog dicht had gereden... enkel VdP misschien

VDP staat dichter in het klassement dan Stybar he.
vdP krijgt 20 seconden rond zijn oren in de tijdrit EN kan zaterdag wrs niet volgen bergop of misschien wel volgen maar gaat Van Aert er niet afrijden.VDP staat dichter in het klassement dan Stybar he.
Hij wilt die boni's natuurlijk pakken op de concurrenten voor het klassement, en dat is vdP niet. Stybar heeft er al helemaal niets mee te maken.VDP staat dichter in het klassement dan Stybar he.
Was ook meteen mijn eerste gedacht.WTF, dit was best arrogant van VdP...
Als je zo'n belachelijke vergelijkingen wil maken, dan doe ik niet meer mee.Maar waarom zou je paar duizend euro spenderen aan iets dat je niet nodig hebt?
Reserveschoenen hebben die ook allemaal hoor (voetballers ook, verschillende noppen enzo) maar denk niet dat een doelman een goal in zijn garage heeft staan moest die op de club gepikt worden bv!
Of moet een f-16 piloot ook zijn eigen toestel hebben voor als dat van het werk kapot is?
Van Aert was geen noodgeval he + de ploeg heeft dat allemaal voorzien (zijn nog veldrijders bij TJV)
Hij heeft een fiets (mtb) dus kan trainen
Je onderschrijft mijn punt net. Hoe vaak er ook een dispuut is, er wordt altijd een oplossing gevonden.Die contracten zijn niet om te lachen, zijn belachelijk gedetailleerd en met een hele rist aan sancties. Ja, sponsoren doen daar ERG lastig over. Er zijn renners die zweren bij zadels van merk X. Als merk Y dan sponsor is van de ploeg, en die hun zadels zijn niet naar de meug van de renner, dan kost het heel wat armgewring zodat een renner toch met zadel X mag blijven rijden, en dan worden de logo's afgeplakt. We spreken over een logootje van 2cm² hé. Idem voor banden bvb (zie je wel meer in de cross dan op de weg, omdat daar compounds en profielen wel wat belangrijker zijn).
Zelfde reden als waarom Wout Van Aert vanaf 1 januari met een "Jumbo Visma"-fiets reed in de cyclocross hé. Ploeg is overgestapt op Cervélo, maar de Cervélo crosser was nog niet beschikbaar. Maar het is dan niet dat Van Aert op zijn Bianchi Zolder Pro van vorig jaar mocht rijden. Allé, dat heeft hij wel gedaan, maar die moest dan overspoten worden in zwart/geel, zonder ook maar enige vermelding van Bianchi.
Of herinneren we ons het drama rond Rohan Dennis, die de tijdrijdersfiets van Merida (ploegsponsor) maar prut vond, alsook de gesponsorde kledij, en liever op zijn BMC reed met KASK helm, en daardoor bedankt werd voor bewezen diensten bij de ploeg en zijn contract ontbonden werd.
Idd klopt wel wat je zegt maar ik denk dat hij eerder dat gat toereed voor de bonificatieseconden.. met het oog op het klassement. Perfecte leadout voor Vdp achteraf gezien!Wout jongen, wat doe je, laat die rit toch aan Stybar desnoods.
Als je de sterkste bent/was, dan mag dat.Man man man wacht een arrogante vent is me dat zeg
Sja de pot verwijt de ketel dat is nu wel duidelijk in uw bovenstaand bericht.. eigenlijk ook te belachelijk om op te reageren.Gewoon uit nieuwsgierigheid... Toen Wout enkele jaren geleden week na week op zijn doos kreeg van Matthieu in het veldrijden en geen interviews meer wou geven en altijd te laat was op het podium omdat "hij eerst moest losrijden"... was dat toen ook van maturiteit ? Gewoon een vraagje hoor....
Wil je weten waarom Matthieu weg vluchtte ? Lees hier : https://www.hln.be/wielrennen/journ...art-waarom-hij-zo-teleurgesteld-was~a8eb6b08/ Hij was gewoon kwaad op zichzelf. Hij was de snelste maar was gewoon te laat beginnen sprinten. Hij was kwaad op zichzelf dat hij zo een domme fout had gemaakt. HIj is inderdaad weg gevlucht maar is daarna wel komen uitleggen waarom.
We weten ondertussen wel hoe jij er over denkt. We weten ook allemaal dat wat je verteld nogal eenzijdig is en voor geen meter klopt. Ik denk dat ik de enige ben die nog de moeite doet om er op te reageren maar ik ga er ook mee stoppen. Het is te belachelijk om op te reageren.
Vrij respectloos naar uw tegenstanders zo een overdreven zegegebaar vol frustratiesAls je de sterkste bent/was, dan mag dat.
Dat geeft een beetje kleur.
Tirreno zal een seconde spel wordenDie TT is maar 10km. Zo groot zullen die verschillen ook niet worden.