Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot wat zou GVA nog in staat zijn ? Duidelijk bezig aan de nadagen in zijn carrière.
PR zou zowat de enige klassieker zijn die nog kan? Minder explosiviteit nodig.
Heb het er nooit echt voor gehad, maar eigenlijk gun ik het hem ook wel vreemd genoeg.Er is niemand die ik het meer gun dit jaar om Parijs-Roubaix te winnen dan Vanmarcke.
Dat zie ik echt niet meer gebeuren.En de Phil mag Milaan San Remo winnen van mij. Nog een Belg die de 5 monumenten verzamelt, that would be Nice!
Zou beter de Giro rijden om in enkele cijfers te blijven qua noteringen.Leuke cijfers ivm VA gevonden op Twitter:
Wout van Aert reed vandaag zijn 12de UCI-koers in Italië als prof. Dat leverde volgende cijfertjes op: 3-3-6-1-3-1-2-2-4-1-3-2. Da's omgerekend 25% zeges, 83% top drie en 100 % top zes
Waarschijnlijk niet, maar niemand zag hem de ronde of Parijs Roubaix winnen ook.Dat zie ik echt niet meer gebeuren.
MvdP springt nog op mtb ook heMvdp's langste wegseizoen tot nu toe bevatte 30 koersdagen. WVA 35. Dit mede door corona en blessure, maar ik vind het te vroeg om zulke zaken te lopen roepen.![]()
Ik ging hier op antwoorden dat WVA toch niet mee deed in de Amstel, I was wrongZou beter de Giro rijden om in enkele cijfers te blijven qua noteringen.
Op cyclingnews spitte iemand uit dat als de grote drie samen reden in koers, een van hen won en niemand anders:
- Amstel 2019;
- Strade; M-S en RVV 2020;
- Strade en Tirreno 2021.
Vandaag zou het anders kunnen lopen en breekt iemand anders de G3-reeks.

Dacht ik ook.. Denk dat ze dat vorige week tijdens de koers gezegd hebben.Waarom dacht ik al heel de week dat het San Remo was vandaag... .![]()