Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straffe prestatie van VA. Welke coureur, die ook massasprints wint, heeft dit de afgelopen 10 (of zelfs meer) nog gedaan? Zolang meedraaien in een bergrit. Chapeau!

Wel 2 leuke koersen gezien.
Zoals hier al eerder gezegd: Echt een plezier om nu koersliefhebber te zijn.

Heeft die ooit tot het einde meegedaan met de toppers? Dat kan ik mij alvast niet herinneren.
Uiteindelijk heeft Wout hier ook niet tot het uiterste einde meegedaan hè, het was puur schade beperken. Wat logischerwijs geen schande is.

De beste Sagan heeft dit ook wel een paar keer gedaan hoor. In 2015 bv. California gewonnen waar een zware bergrit in zat, maar verder heeft hij zich daar natuurlijk niet op toegelegd, maar het is wel duidelijk dat hij dit ook zou kunnen als hij wou. Misschien niet zo straf als Wout, maar het ging in de eerste plaats om lang meedraaien in een bergrit als spurter en dat kon de beste Sagan zeer zeker.

Of allaphilippe. Een puncher maar draait toch ook altijd maar langer mee in de bergritten.

Ik denk met het oog op volgend weekend dat VDP hier nu toch wel de slimste is en al wat uitbolt.

Van aert zit hier nu alles te geven voor een 2de plek terwijl Milan San Remo toch hoger op lijstje stond. Er zit wel een week tussen maar ja..

Je mag alles zeggen. Hemel Wout op zoveel je wil. Ik zou het gewoon leuk vinden om eens een post te lezen waar de andere renner niet wordt afgebroken.

Ik heb je niet uitgemaakt. Ik heb enkel vastgesteld dat je post niet echt volwassen was. Dat kan je toch niet ontkennen denk ik.
Trouwens... als ik jou posts lees is het dus blijkbaar wel ok om Matthieu uit te maken voor kinderachtig en arrogant. Maar als iemand gewag maakt over het feit dat jou posts nu ook niet direct veel maturiteit tonen ben je op je teentjes getrapt ? Zielig hoor.

Dit is de 2de keer op korte tijd dat je over je autisme begint. Wil je je autisme gebruiken als excuus om iemand uit te mogen maken ? Vreemd. Mijn oudste zoon heeft ook in het autisme spectrum stoornis. HIj hangt vast in zijn gewoontjes maar hij vind het toch niet nodig om iemand te beschuldigen van iets dat niet klopt. Ik zou 'm trouwens serieus snel op de vingers tikken moest hij dat wel doen.

Oh ja... over je bewering hoe arrogant Matthieu wel niet is : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210311_93793591 en https://www.wielerflits.be/nieuws/van-der-poel-vandaag-wilde-ik-mijn-fout-van-gisteren-rechtzetten/
In de eerste post niets dan lof over Wout. En in de 2de post zegt hij dat het vooral dankzij zijn team is dat hij vandaag gewonnen heeft. Ik had nog een beter artikel gevonden maar ik vind het spijtig genoeg niet terug. Hij zei letterlijk dat hij dan wel op het hoogste schavotje staat maar dat hij het vandaag vooral aan zijn team te danken had want alleen had hij het nooit gekund. Arrogant hé...
Ik heb het ondertussen al door hoor.. wees gerust. ;-). Dom en onvolwassen ben ik totaal niet ook al lijkt dat voor jou mss zo.

En neen mijn autisme is helemaal geen excuus om iemand anders te mogen uitmaken.. maar het is wel een feit dat ik vaak mensen verkeerd begrijp en daardoor te heftig reageer.. Omgekeerd begrijpen mensen mij ook vaak niet wat ik bedoel. Dat is gewoonweg zo en kan ik niets aan veranderen. Ik probeer er zeker en vast op te letten. Met een zoon die autisme heeft zou je toch beter moeten weten wat de symptomen en moeilijkheden zijn. Er zijn trouwens verschillende gradaties en soorten van autisme.

Je zal mij hier trouwens niets negatief meer horen zeggen over Vdp.. hij is veruit de beste uiteraard. Meeheulen met de rest en je mening voor jezelf houden is nog altijd de veiligste optie om niemand om zijn teentjes te trappen. Achja dan ben ik maar zielig in uw ogen zoals je zegt..

Op naar een mooi koersjaar!

Je kan geen massasprinten winnen en ook nog eens mee zijn met de allerbeste klimmers. Maar wel indrukwekkende prestatie.
Goed dat je het zegt "indrukwekkende prestatie", want velen beseffen blijkbaar niet wat een enorm sterke prestatie VA hier vandaag zet op een klim van 14km.. zonder ploegmaats en continu vol in de wind vanaf de 1e km. Hij weegt dan ook nog eens 10 tot 15kg meer dan de échte klimmers.. een immens verschil op zo een klim. Bernal, Geraint, Alaphillippe.. ze werden allemaal gelost onder het gebeuk van VA. Meer dan top zeg ik dan! Buitenaards sterk gedaan

Of allaphilippe. Een puncher maar draait toch ook altijd maar langer mee in de bergritten.

Ik denk met het oog op volgend weekend dat VDP hier nu toch wel de slimste is en al wat uitbolt.

Van aert zit hier nu alles te geven voor een 2de plek terwijl Milan San Remo toch hoger op lijstje stond. Er zit wel een week tussen maar ja..
Tirreno is nog niet gedaan.. het vel en de beer weet je wel.. dan kan VA zijn gat laten zien als hij nog moest winnen

Ik heb het ondertussen al door hoor.. wees gerust. ;-). Dom en onvolwassen ben ik totaal niet ook al lijkt dat voor jou mss zo.
Ik heb je nooit onvolwassen genoemd. Ik heb gezegd dat je posts nogal onvolwassen over komen. En dom heb ik je heel zeker nooit genoemd.

Met een zoon die autisme heeft zou je toch beter moeten weten wat de symptomen en moeilijkheden zijn. Er zijn trouwens verschillende gradaties en soorten van autisme.
Ik ken de symptomen en ja, er zijn verschillende gradaties en soorten. Maar dan nog heeft mijn zoon nooit iemand mogen uitmaken, zelf indien die persoon dat nooit zal horen. Of lezen in dit geval.

Je zal mij hier trouwens niets negatief meer horen zeggen over Vdp.. hij is veruit de beste uiteraard. Meeheulen met de rest en je mening voor jezelf houden is nog altijd de veiligste optie om niemand om zijn teentjes te trappen. Achja dan ben ik maar zielig in uw ogen zoals je zegt..
Je hebt mij nooit horen zeggen dat VdP de beste is. Ik weet zelfs niet of hij beter is dan Wout. Op de ene dag wel, op de andere dag niet. Ik geniet misschien meer van zijn manier van koersen. Maar of hij beter is ? Daar heb ik eerlijk gezegd geen mening over.

Op naar een mooi koersjaar!
Dat denk ik er ook van. En zijt eerlijk. Je kan toch enkel maar blij zijn dat VdP er bij is. Met alleen WVA die zonder tegenstand alles op een hoopje zou rijden zou het toch ook maar saai zijn.

Heeft die ooit tot het einde meegedaan met de toppers? Dat kan ik mij alvast niet herinneren.
Jazeker... begin van zijn carriere bergrit gewonnen in tour de suisse en californie

het wordt snel vergeten maar Sagan was aan het begin van zn carriere ook een fenomeen die alles kon

Laatst bewerkt:
Idd, jammer dat hij het helemaal alleen moest doen op de laatste klim. Hoe dan ook niets abnormaal. Dit is gewoon een hele goede prestatie.

35 seconden (?) in het klassement is wel wat teveel vrees ik. 2e plaats is nog wel mogelijk zeker? En stranden achter hét toptalent en zittend Tourwinnaar is hoegenaamd geen schande.
Eerste verliezer is nog altijd verliezer

:unsure:

Straffe prestatie van VA. Welke coureur, die ook massasprints wint, heeft dit de afgelopen 10 (of zelfs meer) nog gedaan? Zolang meedraaien in een bergrit. Chapeau!
Alaphilippe en Kwiatkowski, voorheen Valverde en nog vroeger Jalabert. Hoe verder terug, hoe beter ze waren.

Ondertussen moet je toch al weten dat Wout zijn hoofddoel niet MSR is, die hij vorig jaar al won. Maar wel de vlaamse klassiekers enkele weken later.
Altijd dat vergelijken met Mathieu ...
Het is geen tweeling hé! Beiden topcoureurs, maar met een verschillende kalender en verschillende doelen.

Tirreno is nog niet gedaan.. het vel en de beer weet je wel.. dan kan VA zijn gat laten zien als hij nog moest winnen
Het zal dan toch al serieus moeten mis gaan voor pogacar als hij dat nog gaat weg geven.

Over Milan San Remo spreek ik me niet uit want Jumbo is wat voeding en rust en alles errond wel de beste ploeg die er kan zijn. Het kan dus idd zijn dat hij ze daar toch allemaal naar huis rijdt.

Maar voor je kapot te rijden op een ronde die je toch niet kan winnen.. Tja.. Waarom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan