Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ja wij spreken hier in Belgie altijd van Evenepoel :smurf:. Qua talent mss even goed, maar Evenepoel zijn huidig palmares tov Pogacar? Die eerste moet het allemaal nog bewijzen eigenlijk.
Als het nog helemaal goed komt met hem. Een maat van me heeft dezelfde breuk gehad en de eerste 100km heeft hij daar geen last van, maar na 100km in die houding begint de pijn serieus op te spelen.

Tot nu toe heeft hij nog geen 4u aan een stuk op een fiets gezeten denk ik.

OK die worden veel beter begeleid dus laat ons hopen dat het van hem niet zo is.

Van der Poel leek helemaal in te storten, maar als je eens dieper kijkt naar de uitslag kijkt, lijkt het dat maar 9 renners die laatste ronde sneller hebben gereden. Heel wat renners uit die achtervolgende groep hebben nog meer dan een minuut extra verloren t.o.v. VDP. Pogacar en Van Aert leken vooral nog enorm fris te zitten.

Wat een thriller.
Van Aert kon toch meer dan goed standhouden.

en Pogacar, toch een plezier om naar te kijken.

Duidelijk last van zijn val, iemand als Roglic lost normaal niet in zo'n (korte) rit. En inderdaad in de Dauphine vorig jaar was dat ook al het geval. Jammer dat je zo een rittenkoers moet verliezen, maar das koers zeker?

Nu ja wij spreken hier in Belgie altijd van Evenepoel :smurf:. Qua talent mss even goed, maar Evenepoel zijn huidig palmares tov Pogacar? Die eerste moet het allemaal nog bewijzen eigenlijk.
In de Vuelta 2019 wist een beetje wielerliefhebber al dat Pogacar een gigantisch fenomeen was/is. Maar daar werd in de media in België maar weinig over gesproken. Deed daar toen al zotte solo's, 3 ritten en 2de in GC.

Ik wil toch ook niet Schachmann heten nu (allé ja als hij straks ook niet kraakt natuurlijk want hij zit nu ook alleen lijkt mij .. ;)). Ja je wint een rittenkoers ... en daarmee is dan ook alles gezegd. Maar goed vallen en technische problemen hoort bij de koers. :tongue:

Schachmann ziet er toch ook altijd als een debiel uit als het bergop gaat met zijn hoofd die zo knikkebolt.

Wel immens respect voor roglic die gaat nu toch wel heel diep en dat na 2x de grond te kussen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan