Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Triestige rit en triestig einde van deze rittenkoers. Er gebeurt helemaal niks. Schachmann wordt niet eens deftig aangevallen en wordt in een zetel naar de finish geleid.

Profiteren van pech van Roglic en dat is het dan. Amen.

Ik vond de andere koers leuker vandaag.

Lampaert de goeie vorm te pakken. Toch maar mooi mee in die groep.

Vanhoucke eindigt uiteindelijk 11e in het eindklassement. Was waarschijnlijk een 6e of 7e plek geweest zonder lekke band in de tijdrit. Toch ook niet slecht.

Ja, die Pogacar, we gaan er nog van horen !

Als die deze vorm wat vast kan houden tot LBL dan gaat Alaphilippe daar wederom een vette kluif aan hebben en waarschijnlijk nog meer dan vorig jaar.

VdP wederom straf en Van Aert botst gewoon op een sterkere tegenstander, niks mis mee.

Parijs-Nice had ik beter niet geskipt precies...

Triestige rit en triestig einde van deze rittenkoers. Er gebeurt helemaal niks. Schachmann wordt niet eens deftig aangevallen en wordt in een zetel naar de finish geleid.

Profiteren van pech van Roglic en dat is het dan. Amen.

Ik vond de andere koers leuker vandaag.
Dat is koers mijn beste vriend, dat is koers.
Als Museeuw niet in 98 over die paardenstront viel dan had Ballerini niet gewonnen!

Dat is koers mijn beste vriend, dat is koers.
Als Museeuw niet in 98 over die paardenstront viel dan had Ballerini niet gewonnen!
Een echte Duits wacht dan!

a8bc13ae-90ee-11e9-94b3-36f9b7cbc1a5.jpg

Lol VA zijn gezicht voor de camera :D .. en er kunnen ook nog wat grapjes vanaf ..

Ja het zit goed int koppeke... heeft ook nergens echt klop gekregen van Mathieu, 3x geklopt geweest maar nooit gedegradeerd... en reden hier beide met een totaal verschillend doel en taktiek
Ik denk dat hij wel voelt dat hij er heel dicht tegen komt en als de kaarten juist vallen kan het evengoed voor hem zijn in de komende koersen

De laatste tijd worden we verwend van de mooie koersen. Top. Dat het zo mag blijven doorgaan.

PS: Sporza, koop de rechten voor de Tirreno es ffs. Wat een kutcommentaar op Eurosport.

De commentaar vind ik ook redelijk ok. Al die reclame en zo onder andere de tussenspurt missen, vind ik soms wel frustrerend. Maar daar kan het commentaarsduo weinig aan doen, natuurlijk.

Een onderbroek is geen noodzakelijkheid om mijn job uit te voeren, laptop wel. Maar als die stuk is of ik zonder werk zit zal ik niet ene gaan kopen hoor. Maar als een voetballer en een wielrenner dat wel moeten waarom een f16-piloot niet? Allee waar stop je

VA zijn fiets was van de ploeg, niet van zichzelf

En Dennis zal die BMC ook wel gewoon gekregen hebben hoor
Als je als piloot je job verliest, dan moet je ook zelf investeren in vlieguren want anders verlies je je vliegbrevet. :)
(Daarom vind je wel eens piloten die je gratis kan inhuren, en waar je enkel het vliegtuig betaalt voor de gevlogen tijd. Die piloot is gewoon tevreden dat iemand dat vlieguur voor hem betaalt.)

Als iemand het argument aanhaalt "dat mag niet van de sponsoren", dan haal ik Van Aert en zijn crossfiets aan. Je moet inderdaad niet ervan maken dat hijzelf die fiets financiert.

Hoe dat Dennis aan die fiets kwam maakt weinig uit (wie weet was het zijn oude tijdritfiets waarmee hij wk werd en die hij gekregen heeft om in zijn kelder te hangen). Het gaat erom dat je competitief bent, ook heb je geen ploeg je die in materiaal voorziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan