Wielrennen: weg, baan, MTB en BMX

Benieuwd voor morgen. Toch een beetje zorgen met die kasseien en Evenepoel. Ligt hem normaal toch minder. Zullen zien.

Kan een vreemde wedstrijd worden door het vreemde peloton. Maar ik denk dat we uiteindelijk toch gewoon een redelijk normale aanloop gaan krijgen. Wat exoten die weg rijden en een land die niet enkel uit kopmannen bestaat die een mannetje op kop zet en dan een lastige finale met de kopmannen die het tegen elkaar opnemen.

Ik kan mij niet voorstellen dat Wout morgen niet wint. Ik heb de afgelopen dagen meermaals gedroomd hierover en het was steevast Wout die als eerste over de meet kwam.

Go Wout!

Solo van Remco van 100 km? :unsure:

Zal vreemde koers worden. Rare situatie met die ploegen van 3 of 4 renners. Een Slovenië heeft 4 renners, maar hun 2 toppers zijn er dan niet bij bijvoorbeeld. Denemarken op papier nog wel een leuke ploeg ook, wel afwachten hie goed ze in vorm zijn. En benieuwd wat Frankrijk voor eigen publiek kan.

Mathieu blijft de favoriet voor mij. België het sterkste blok. Ik gun Wout het heel hard, maar hoe graaf zou het niet zijn dat Stuyven of Benoot van de situatie kan profiteren.

Morgen ze potentieel 4 keer proberen zien.
Zal wss een onmogelijk verhaal worden gezien het volk dat naar Parijs zal trekken. Maar we kunnen maar proberen. Eerste 2 stops wel buiten Parijs.

Hopelijk maken de Belgen zoals in Leuven gewoonlijk de koers zelf niet te hard. Omdat dat volgens de Bondscoach de beste keuze is.

Proberen weg te raken met Remco , Wout en Stuyven zolang mogelijk in de wachtkamer. Benoot om alles te controleren.

Ik vraag me af wat Nederland gaat doen , een DvB kan toch niet meespringen met eender welke vlucht, als daar dan een betere man inzit, hebben ze ook niemand meer om het gat toe te rijden.

Ik kijk er wel naar uit. Heel atypisch wedstrijd sowieso maar dat betekent dat de winnaar dat ook kan zijn. Mijn buikgevoel zegt dat Stuyven zo maar even de lachende derde kan worden van het Belgische kamp. Ik ben een believer

Hopelijk maken de Belgen zoals in Leuven gewoonlijk de koers zelf niet te hard. Omdat dat volgens de Bondscoach de beste keuze is.

Proberen weg te raken met Remco , Wout en Stuyven zolang mogelijk in de wachtkamer. Benoot om alles te controleren.

Ik vraag me af wat Nederland gaat doen , een DvB kan toch niet meespringen met eender welke vlucht, als daar dan een betere man inzit, hebben ze ook niemand meer om het gat toe te rijden.

Het is een koers met 90 man. Dus zoveel mogelijkheden op outside vluchters zijn er niet.
Als één van de pappenheimers gaan dan zal DVB wel weten wat er moet gebeuren, en MVDP ook. Het zal puur aankomen op wie het meeste lef heeft en de benen heeft om te winnen.

Ik blijf onze tactiek van 1 helper en 3 kopmannen nog altijd vreemd vinden. Ja Stuyven is goed en kan wel iets klaarspelen, maar we hebben het hier over de top of the game.
In maar zeer weinig scenario’s had hij ooit een weerwoord op MVDP

Nog eens snel alle voorbeschouwingen aan het doornemen. Valt op dat er toch weinig rekening wordt gehouden met Alaphilippe. In eigen land, rustige voorbereiding,... Speelt niet voor niets al jaren verstoppertje.

Nog eens snel alle voorbeschouwingen aan het doornemen. Valt op dat er toch weinig rekening wordt gehouden met Alaphilippe. In eigen land, rustige voorbereiding,... Speelt niet voor niets al jaren verstoppertje.

Tijd om Patrick eens voor de camera te zetten om hem vakkundig de grond in te boren en zo z'n zelfvertrouwen een goeie krak te geven :evil:

Terug
Bovenaan