Wielrennen: weg, baan, MTB en BMX

De Nederlanders en Denen hadden er genoeg van dat België niet meewerkten dus stopen ze zelf maar. Nu zijn we verplicht om Benoot toch al mee op te offeren.

Allé we kunnen beginnen kijken en beetje zoals verwacht toch het goeie oude patroon. Benieuwd wanneer het openbreekt.

Mooi Nederland weer in het oranje.

En precies toch ferm heuvellend daar precies niet echt vlak.

Laatst bewerkt:
In Glasgow waren ze al 60km bezig.

Viviani maakt ferm van zijn oren maar ik denk dat het van niet beter kunnen is. Wat doe die hier trouwens hebben ze in Italie niks beters? Of is dat omdat hij straks ook nog op de piste moet? Of heeft die ergens prestaties neergezet die ik niet heb opgemerkt.

Allé we zijn eraan begonnen. En niet voor het eerst de laatste jaren de Fransen die openen.

Evenepoel iets te nerveus precies, toch al een paar keer geprikt. Is nu eigenlijk de periode voor Stuyven om zijn ding te doen maar die schiet nu pas wakker terwijl er al een pak sterke renners weg zijn.

Tactisch hebben wij (en Nederland én Denemarken) toch rare dingen gedaan hoor. Onbegrijpelijk voor mij dat je als sterkste teams zijnde geen gebruik maakt van de zwaarste stukken in het parcours. Dit had je toch kunnen verwachten als je met een groot peloton naar het locale (niet zo lastige) circuit gaat?

Vervelende situatie, maar Mathieu, Wout en Remco gaan zich niet zomaar naar de slachtbank laten leiden.

Ook geen Italiaan, Spanjaard of Deen vooraan (ze moeten nog kunnen ook).

Er zal subiet wel een lap op gegeven worden.

Terug
Bovenaan