Wielrennen: weg, baan, MTB en BMX

Soms heb ik het gevoel dat MVDP liever Evenepoel ziet winnen dan dat hij zelf met/tegen WVA moet strijden voor de winst.
Ik denk dat het geen geheim is dat hij liever Evenepoel ziet winnen dan WVA ja. Maar hij wint het liefste zelf.
Maar het is wel nog even, we zijn er nog niet.

Soms heb ik het gevoel dat MVDP liever Evenepoel ziet winnen dan dat hij zelf met/tegen WVA moet strijden voor de winst.

Dat is gewoon onzin hoor. Daarvoor is Mathieu een te grote winnaar. Hoe vaak krijgt hij deze kans op OS goud...

Het is niet omdat ze samen eens een ritje maken...

Dat is gewoon onzin hoor. Daarvoor is Mathieu een te grote winnaar. Hoe vaak krijgt hij deze kans op OS goud...

Het is niet omdat ze samen eens een ritje maken...

Hij gaat natuurlijk ook niet WVA in een zetel gaan zetten natuurlijk.
Is een lastige situatie waar hij inzit.

Er kan nog van alles gebeuren, dit is in principe een super klassieker kans om olympisch kampioen te worden komt maar eens in de 4 jaar voor.

Hij gaat natuurlijk ook niet WVA in een zetel gaan zetten natuurlijk.
Is een lastige situatie waar hij inzit.

Nee, natuurlijk. En dat is ook de enige reden om niet door te rijden. Niet omdat hij Evenepoel zo graag ziet winnen...

Mathieu gaat straks flink balen, wees maar zeker (tenzij hij toch nog zilver of brons wint)

Als Matje echt top is moet die halverwege niet gaan zitten, zeker niet op hetzelfde niveau als pakweg glasgow

Glasgow klimmekes zijn veel korter dan Montmartre, gewoon niet te vergelijken. Allemaal veel technischer ook. Ik denk ook niet dat hij op zijn allerhoogste niveau zit, maar Van Aert rijdt ook gewoon op een veel hoger niveau dan vorig jaar. Mathieu is nog altijd veel beter dan alle anderen, dus die is gewoon goed.

Terug
Bovenaan