Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen was hij niet zo goed
Ik denk dat het geen geheim is dat hij liever Evenepoel ziet winnen dan WVA ja. Maar hij wint het liefste zelf.Soms heb ik het gevoel dat MVDP liever Evenepoel ziet winnen dan dat hij zelf met/tegen WVA moet strijden voor de winst.
Soms heb ik het gevoel dat MVDP liever Evenepoel ziet winnen dan dat hij zelf met/tegen WVA moet strijden voor de winst.
Soms heb ik het gevoel dat MVDP liever Evenepoel ziet winnen dan dat hij zelf met/tegen WVA moet strijden voor de winst.
Madouas nog...Zonder pech is Remco toch echt gewoon gaan vliegen. Kan nooit een georganiseerde achtervolging op gang komen.
Madouas nog...
Dat is gewoon onzin hoor. Daarvoor is Mathieu een te grote winnaar. Hoe vaak krijgt hij deze kans op OS goud...
Het is niet omdat ze samen eens een ritje maken...
MVDP is gewoon niet super anders rijdt die gewoon door naar Remco hoor, dan houdt hij echt geen rekening met WVAHij gaat natuurlijk ook niet WVA in een zetel gaan zetten natuurlijk.
Is een lastige situatie waar hij inzit.
Hij gaat natuurlijk ook niet WVA in een zetel gaan zetten natuurlijk.
Is een lastige situatie waar hij inzit.
Als Matje echt top is moet die halverwege niet gaan zitten, zeker niet op hetzelfde niveau als pakweg glasgowMisschien, maar hij rijdt wel gewoon iedereen er af buiten Van Aert hé. Van Aert is ook gewoon beter dan vorig jaar in Glasgow.
Als Matje echt top is moet die halverwege niet gaan zitten, zeker niet op hetzelfde niveau als pakweg glasgow