Wielrennen: weg, baan, MTB en BMX

De manier waarop al die kopmannen hem laten wegrijden is wel gewoon hun eigen fout.

Goh, makkelijk gezegd. MVdP, Jorgenson, ... hadden natuurlijk net die cartouche verschoten. En Remco gaat op moment dat ze bijgehaald worden. Gewoon de uitstekende timing (en sterk natuurlijk)

Ideale moment e.. iedereen stond stil op die moment

Er zullen er heus wel zijn die konden, maar dat is het net. Je kan niet 100km lang die zijn wiel viseren (zeker aangezien Belgie ook nog andere sterke renners heeft) en vanaf dat hij ooit iets van ruimte heeft is hij niet terug te pakken. Zotte kwaliteit. Het is al jaren hetzelfde. Nu sprongen ze wel 2x op zijn wiel tenminste.

Ik zag het even somber in toen hij niet mee was na de eerste keer Montmarte maar heeft zijn moment prachtig gekozen (al ging hij al een paar keer al vroeger).

Niet normaal, twee keer goud. Dat gaat de geschiedenisboeken in. Zou mooi zijn als van Aert nog voor zilver kon gaan, maar lijkt me lastig.

2e medaille voor de Belgen zal wel lastig worden, denk ik. Is nu een chaotische boel daarachter en zal niet meer stoppen.

Wout reed niet achter Laporte en Jorgenson. Laporte heeft denk ik goed betaald om een medaille in Frankrijk te bemachtigen. Tratnik ook nog rap komen aansluiten mocht het nodig zijn.

Terug
Bovenaan