SomeDude
Banned
Gebrek aan info zeker, want anders laat je Stuyven toch even vol gaan tot voet Monte Martrekut 2de medaille lijkt me onmogelijk voor wout
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebrek aan info zeker, want anders laat je Stuyven toch even vol gaan tot voet Monte Martrekut 2de medaille lijkt me onmogelijk voor wout
Ja true, in Leuven was er ook veel boegeroep voor Alaphilippe. Helaas.Wat had je nou verwacht met een Fransman op een 2e plek...
Denk dat het Belgische publiek ook weinig moet zeggen (WK Leuven, veldritten tegen Mathieu, ... )
Lijkt me ook wel het nadeel van dit soort koers.Gebrek aan info zeker, want anders laat je Stuyven toch even vol gaan tot voet Monte Martre
Gewoon niks aan te doen als die in zo'n situatie komt te zitten. Net zoals in Wollongong.Remco gaat winnen.
Hoho chance dat die zoveel voorsprong heeft. Stel u voor dat die auto er niet achter rijdt
Remco zijn reactie lijkt weer wat overdreven gezien de voorsprong, maar die weet dat helemaal niet waarschijnlijk.