Wielrennen: weg, baan, MTB en BMX

Weet er iemand van Bondscoach Sven nu verdient per jaar als bondscoach?

Sowieso te veel, precies of er met deze talenten veel tactiek aan te pas komt.
Hij heeft gewoon dikke chance met zo’n talentvolle generatie.
Bondscoach van een wielerteam vind ik toch altijd wat overroepen, is een totaal ander gegeven dan bij bijv. voetbal.

Weet er iemand van Bondscoach Sven nu verdient per jaar als bondscoach?
zullen zeker geen waanzinnige bedragen zijn lijkt me, Zurich zal wel zijn laatste kunststukje worden en dan gaat ie wel terug naar een WT ploeg gaan.

Ma putain is er nu werkelijk nergens een foto met die eifeltoren in de background van Remco, pure waanzin ????!

Meeste renners haten dat koersen zonder oortjes toch echt. Helft wist niet eens waar ze zaten in koers. Laporte dacht dat Madouas goud had (wist niet dat Remco op kop reed), Valter viert voor brons, ... Ik zie echt de meerwaarde niet van die oortjes te willen bannen uit de sport, buiten mooie TV momenten zoals een flippende Evenepoel :biglaugh:

Ik dacht ook wat doet die Valter nu die juicht voor zijn 4e plek maar ja die zal ook niet weten wat de situatie was.

Laporte kan beter overweg met die smartphone dan VA vorige week.

zullen zeker geen waanzinnige bedragen zijn lijkt me, Zurich zal wel zijn laatste kunststukje worden en dan gaat ie wel terug naar een WT ploeg gaan.

Ma putain is er nu werkelijk nergens een foto met die eifeltoren erop??!

Ik vrees dat de fotografen te dicht zaten of teveel ingezoomd. Je moet eigenlijk ver gaan staan om beiden in beeld te hebben. Gaan misschien wel ergens nog eentje zien opduiken de volgende dagen.

Ma putain is er nu werkelijk nergens een foto met die eifeltoren in de background van Remco, pure waanzin ????!
Grote toren met een kleine jonge hè..

In het laatste beeld zag je nog fotografen naar de finish lopen maar dan zat Remco al terug op de fiets

Wie zei ook alweer dat VA goeie stuurmanskunsten had. Dat is toch een vreemde manier om te vallen of zat daar juist een putje in het wegdek?

Ik vrees dat de fotografen te dicht zaten of teveel ingezoomd. Je moet eigenlijk ver gaan staan om beiden in beeld te hebben. Gaan misschien wel ergens nog eentje zien opduiken de volgende dagen.
Ze hadden eigenlijk op de grond moeten kunnen liggen net aan de streep daarvoor, wa een onnozelaars bij de IOC jezus christus, had een sportbeeld voor de eewigheid geweest anders.

Dat viel toch mee? Allé ja toch de reactie van VDP.

Of bedoel je andere Nederlanders? De media? De commentatoren daar?
Op X (Twitter).
VDP was toch gewoon op een degelijk niveau? Maar met Remco en VA als duo-kopmannen voor België had hij gewoon een immens nadeel.
En Remco is gewoon nog net dat tikkeltje beter op dit type parkoers. Dit parkoers was toch erg zwaar se.

VDP zat gewoon gevangen in het ploegenspel hé. Niemand ging hem helpen.

Anyways (volgens mijn mening toch) heeft de beste ook gewoon gewonnen.
Ze waren al met een man minder en ze hebben Hoole al dat werk laten opknappen achter die eerste kopgroep, wat totaal zinloos was. Ze moesten de andere grote ploegen laten rijden.

Laatst bewerkt:

Wie zei ook alweer dat VA goeie stuurmanskunsten had. Dat is toch een vreemde manier om te vallen of zat daar juist een putje in het wegdek?
Zit daar precies in het groepje VdP, Pidcock en Vacek (?). Toch overdreven om te zeggen dat hij zonder die val zou sprinten voor brons. Die finishen op 1:49 en toch ruim een halve minuut na de groep Laporte die effectief spurten voor de derde plaats.
Als hij echt nog goed zat, had hij moeten meespringen met Jorgensen en Laporte, dan kon hij zich laten meedrijven met zijn ploeggenoten en dan zat brons er mss nog wel in.
Toch weer jammer voor hem, heb je eens de benen om Van der Poel lijken aan te kunnen.

Ja da is’t ni eh :S :S alle man da houde toch ni voor mogelijk dees, waarom mochten die fotografen ni dichter zitten ???
voor't geval ze op een massa-sprint zouden eindigen zeker?
't is imo waarschijnlijk een groter probleem dat het zo steil naar omhoog ging na de finish, waardoor ze dus eigenlijk naar beneden moeten mikken met hun camera's.

voor't geval ze op een massa-sprint zouden eindigen zeker?
't is imo waarschijnlijk een groter probleem dat het zo steil naar omhoog ging na de finish, waardoor ze dus eigenlijk naar beneden moeten mikken met hun camera's.
Op 15km van de streep was hij weg, en vrij duidelijk dat het geen massasprint meer ging worden.
Genoeg tijd om de nodige zaken goed aan te pakken.
Enkel dat steil naar omhoog valt natuurlijk niets aan te veranderen.

ja, 't was imo zelfs al langer duidelijk dat er geen massa-sprint zou zijn he. maar 't is geen gewone koers he, de OS zijn hyper-strikt geregeld, ge verandert zo'n protocol niet efkes on-the-fly.

maar 't is gewoon een beetje raar dat ge zo'n fotogenieke finish legt, en dan geen deftige optie voor die foto ook effectief te maken.

Dat waren @Jarvis en @Shaddix in de Tour de France topic die niet akkoord waren met mij toen ik stelde dat WVA geen 'geweldig piloot' is omdat hij toch iets te vaak van die kleine stuurmansfoutjes maakt om als 'geweldig piloot' bestempeld te worden.
Blijft voor de duidelijkheid wel een geweldig coureur.

Da's gephotoshopt hé, ni?

Denk het niet. Lijkt me een foto van na de streep toen hij weer op zijn fiets kroop en dus dichter bij de fotografen reed.

Komt hier uit

moest vreemd zijn moesten ze daar een photoshop tussen steken

Het geweldige aan Remco, is naast zijn zot talent, absoluut de kop die er op staat. Sinds dag 1 altijd een waanzinnig nuchtere kerel geweest, doelen stellen en super hard werken ervoor. In vrgl met de gemiddelde voetballer die het zot in hunne kop krijgen en er nougabollen tegenover stellen..

Je volgt hem nog maar sinds dit jaar ofzo?
In het verleden was hij allesbehalve zo kalm en nuchter hoor.
Kwam soms echt wel stevig uit de hoek en was wel duidelijk dat hij gevormd was in het voetbal. Heeft toch ook wel enkele keren heel duidelijk gezegd dat hij ging winnen.
Wist vaak ook wel te antwoorden met de pedalen, en het waar te maken.
Maar dit jaar zien we echt wel een andere Remco, veel kalmer en veel beter in zijn reacties.
Respect voor Remco zijn vader. Tijdens interviews heeft die altijd goeie/mooie antwoorden. Die mens loopt echt niet langs zijn schoenen ondanks het immense succes van zijn zoon.

Patrick Evenepoel is echt een man die geniet van de aandacht hoor :P
Schuwt de controverse niet en je kan die echt wel beschuldigen van het soms wel wat hoog in zijn bol te hebben.
Manager van zijn eigen zoon, en hij verkoopt zijn vel heel duur en heel expliciet.

Dat waren @Jarvis en @Shaddix in de Tour de France topic die niet akkoord waren met mij toen ik stelde dat WVA geen 'geweldig piloot' is omdat hij toch iets te vaak van die kleine stuurmansfoutjes maakt om als 'geweldig piloot' bestempeld te worden.
Blijft voor de duidelijkheid wel een geweldig coureur.

Heb je de beelden gezien?
Vacek rijdt voorop en stuurt heel dicht tegen de hekken, en WVA maakt gewoon de vergissing om naar links te willen gaan wanneer dit niet lukt omdat er hekken staan.
Je kan dan ook niet meer corrigeren als je tegen die snelheid die beweging al ingezet hebt.
Is gewoon dom, maar heeft niks met stuurkunsten te maken.

Terug
Bovenaan