5850wp.15 kWh op een dag als vandaag? Dan heb je voor 15 000 Wp panelen op je dak liggen?
Is hier al de hele dag halfbewolkt, al paar keer tot 5kwh gepiekt als de zon er volledig door komt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5850wp.15 kWh op een dag als vandaag? Dan heb je voor 15 000 Wp panelen op je dak liggen?
Ik heb auto gekocht om op 45min in Gent te staan. Nu de snelheid op de ring verlaagt is lukt dat niet meer, waar is die overgangsmaatregel?Doet er niet echt toe vanuit een rechtvaardigheids invalshoek. Als iemand jouw belooft om je auto te kopen voor 10.000 euro, en hij komt de volgende dag met 8.000 euro af met de boodschap dat het voor jouw nog steeds financieel interessant is ga je dat ook niet aanvaarden, los van of zijn redenering klopt. En da's wat de overheid hier doet, ze heeft concrete beloftes gemaakt en komt die nu niet na. Puur wettelijk kan ze dat maar het is ethisch moeilijk te verdedigen. Als particulier of bedrijf zou je hier niet mee wegraken en weinig mensen zouden het rechtvaardig vinden als je wel onder zo'n belofte uit kan.
De overheid heeft niet impliciet of expliciet de belofte gegeven dat ze nergens de snelheidslimieten ooit zal aanpassen, iedereen weet dat dergelijke zaken onderhevig zijn aan veranderingen. Dit is eerder vergelijkbaar met een aannemer die een weg legt voor de overheid en die dan nadien te horen krijgt dat de overheid vindt dat het contract wat te gunstig was voor hem en dat ze hem wat minder gaan betalen. Legaal kunnen ze dat doen maar da's wel een dick move en het tast het vertrouwen aan. Da's de laatste wegenbouwer die de volgende decennia nog wegen gaat leggen voor de overheid zonder op voorhand volledig betaald te worden.Ik heb auto gekocht om op 45min in Gent te staan. Nu de snelheid op de ring verlaagt is lukt dat niet meer, waar is die overgangsmaatregel?
Uiteraard niet.Allemaal perspectief, moest de terugdraaiende teller nog gaan Vlaams, maar federale zet daar dan een tax tegenover die die volledig teniet doet was het goed voor u?

Wat voor panelen heb jij? Mijn liggen ZZO + plat dak en kom met 4400wp niet boven de 2kwh als piek5850wp.
Is hier al de hele dag halfbewolkt, al paar keer tot 5kwh gepiekt als de zon er volledig door komt.
Zeer zeker, hier bijna perfect Z gericht op hellend dak. 3,6kWp, vandaag 10,97kWh opgewektZo zie je mooi het verschil tussen Z en OW in de winter hé.
Hier ligt er 5,6 kWp perfect OW (50/50), helling pakweg 50gr.
Productie vandaag 7,7 kWh.

Hier 8,60 kWh op 3,72 kWp (12 panelen die Z/W liggen). 10 januari was ook een goede dag, volgens mij was dat die enorm zonnige zondag.

Nice!Zeer zeker, hier bijna perfect Z gericht op hellend dak. 3,6kWp, vandaag 10,97kWh opgewekt
![]()