Archief - 128 MB ATI Radeon Xpress 200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cronos

Legacy Member
Wat kunnen jullie me vertellen over 128 MB ATI Radeon Xpress 200

De pc zal gebruikt worden voor beeldverwerking en games van tijd tot tijd :D

jarre_123

Legacy Member
Ik dacht dat Xpress 200 een onboard grafische kaart was (correct me if I'm wrong) Wat gamen dus zo goed als onmogelijk maakt (wat natuurlijk ook afhangt van welke games je speelt) :)

Cronos

Legacy Member
Wel tis daar dat ik ook plots hard begin te twijfelen.
Ge kunt daar tot 2 grafische kaarten bij opsteke als ik mij ni vergis, maar is dit zowizo nodig?

Cronos

Legacy Member
Dit staat erbij: (op site van ati)
3D Gaming
The Radeon® Xpress 200 is the first chipset with a graphics processor that let you play the latest game titles on DirectX™ 9 and OpenGL™ technology. For serious gaming fun and competitive play, you can upgrade your performance with an additional ATI graphics card and give yourself the winning edge.

Kan ik dan bv HalfLife2 draaie en Q4 etc etc?

[EDIT]
Besturingssysteem: Windows XP Home Edition
Processor: AMD Sempron 3200+ processor
Geheugen: 256 MB DDR SDRAM
Geheugensloten: 4x DIMM
Hardeschijf: 80 GB Ultra DMA, 7200 rpm
DVD brander: Max. 16x/8x +/-R(W) dubbellaags
Voorzien van een 9-in-1 geheugenkaartlezer
LAN: 10/100BT netwerkinterface
Video: 128 MB ATI Radeon Xpress 200 video (VGA-poort)

Dit is de pc, die later mits meer geld wa ram bij wordt gestoken

Cronos

Legacy Member
mja dan weet ik al waar een deel van mijn geld van vakantie werk na julie zal naartoe gaan :(

voor de rest vond ik het een goede koop, het kost zonder monitor 419,00 euro
wel uit Nederland besteld, daar is ma 19% btw ;)

Cronos

Legacy Member
Nog 1 klein vraagje, wat ik nu net zag in andere thread.
Zal het veel vlotter draaie moest ik er zo'n kaartje insteke ATI Radeon 9600 PRO 256mb DDR @ 85 euro

of echt beter wachte en sparen? tis ni echt voor het serieuze gamerswerk, puur recreatief gamen (ni in clans etc) Maar iedereen houd van mooie beelden niwaar? ;)

jarre_123

Legacy Member
Wel, wil je HL2 en Q4 deftig willen spelen kan je beter even doorsparen. Maar het hoeft geen ATI kaart te zijn he, Nvidia kan evengoed (al zie je zelf maar welke kaart je voor jou budget voldoende prestaties leverd)

SMa

Legacy Member
voor de duidelijkheid: ATI Radeon Xpress 200 is een chipset die Crossfire aanstuurt

en een 7600GT zou idd een goede keuze zijn

belgarath03

Legacy Member
ooit al gehoord van www.jaha.be, daar bieden ze een budget game-systeem voor iets meer dan 600€... en de prestaties zijn een pak beter

the_brainiac

Legacy Member
sheep zei:
voor de duidelijkheid: ATI Radeon Xpress 200 is een chipset die Crossfire aanstuurt

en een 7600GT zou idd een goede keuze zijn
ja sheep,maar dat is de 200P,de andere hebben onboard VGA die uitbreidbaar is :)

the_brainiac

Legacy Member
een graka die je lost koopt,zoals bv X1600XT als het maar voor af en toe een game is:)

Cronos

Legacy Member
ah ok tnx again :)
maar ik las net artikel waar in staat dat: 6800GS 256MB van nvidia veel beter is, is deze veel duurder?

[EDIT]
maar daar stond wel X1600XT 128MB, en het moet tog 256MB zijn? :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan