den Acid Burn
Legacy Member
lo,
ik heb momenteel nog altijd een 17" crt scherm maar ik ga me eens een lcd aanschaffen om wat meer plaats te creeren op men bureau.
ik had deze Benq FP202W op het oog.
Waarom een 20" breedbeeld?
niet bepaald om films te kijken en dergelijke want dat doe ik niet vaak op men pc.
ik ben elke dag bezig met programmeren en dergelijke.
en op mijn werk ben ik het gewoon geraakt om met 2 monitors te werken.
maar ik zie het niet echt zitten om ook 2 monitors aan te kopen.
daarom lijkt me zo een 20" breedbeeld scherm wel interessant.
dan kan ik alle code op men scherm zien zonder dat ik horizontaal moet scrollen.
iemand ervaring met dit scherm?
grtz N`Kr1pt
ik heb momenteel nog altijd een 17" crt scherm maar ik ga me eens een lcd aanschaffen om wat meer plaats te creeren op men bureau.
ik had deze Benq FP202W op het oog.
Waarom een 20" breedbeeld?
niet bepaald om films te kijken en dergelijke want dat doe ik niet vaak op men pc.
ik ben elke dag bezig met programmeren en dergelijke.
en op mijn werk ben ik het gewoon geraakt om met 2 monitors te werken.
maar ik zie het niet echt zitten om ook 2 monitors aan te kopen.
daarom lijkt me zo een 20" breedbeeld scherm wel interessant.
dan kan ik alle code op men scherm zien zonder dat ik horizontaal moet scrollen.
iemand ervaring met dit scherm?
grtz N`Kr1pt


