[TFT]Poky
Legacy Member
mja ik zie toch zeer veel reviews van mensen die er zeer content van zijn.
Is ook het topmodel van logitech in hun 2.1 gamma, overdrijven jullie niet een beetje door logitech constant de grond in te boren?
Ik begrijp dat jullie dit zeggen over hun low budget reeksen maar over deze reeks lees ik weinig slechte dingen.
Zoals al gezegd ik ben geen audiofiel, zodra het luid gaat en zuiver is da allemaal goed voor mij. Plus ge kunt altijd wa knoeien met equalizer
Is ook het topmodel van logitech in hun 2.1 gamma, overdrijven jullie niet een beetje door logitech constant de grond in te boren?
Ik begrijp dat jullie dit zeggen over hun low budget reeksen maar over deze reeks lees ik weinig slechte dingen.
Zoals al gezegd ik ben geen audiofiel, zodra het luid gaat en zuiver is da allemaal goed voor mij. Plus ge kunt altijd wa knoeien met equalizer
