Archief - 24" monitor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raffin_fcb_fan

Legacy Member
Ik ga een nieuwe desktop aankopen, maar twijfel nog over het scherm.

Samsung SyncMaster T24A350 werd mij aangeraden door de persoon waar ik mijn gerief ga kopen.

Maar mijn vraag is, of er in die prijscategorie betere schermen te vinden zijn?

Voorwaarde is dat ik er ook mijn ps3 kan op aansluiten.

Bedankt!

playforfun91

Legacy Member
Musk zei:

Ik kan mis zijn maar daar kan je denk ik geen PS3 op aansluiten ...

Die Samsung staat btw vrij goedkoop op coolblue maar misschien kan je die nog ergens goedkoper vinden :)

Veriac

Legacy Member
qua prijs/kwaliteit is er op dit moment geen betere monitor dan degene die Musk aanraad.

phantomtwister

Legacy Member
playforfun91 zei:
Ik kan mis zijn maar daar kan je denk ik geen PS3 op aansluiten ...

Die Samsung staat btw vrij goedkoop op coolblue maar misschien kan je die nog ergens goedkoper vinden :)

Is hdmi aanwezig, dus normaal geen probleem :)

playforfun91

Legacy Member
phantomtwister zei:
Is hdmi aanwezig, dus normaal geen probleem :)

Maar toch geen interne boxen ? (of ben ik alweer mis, of kan je dit anders oplossen ?)

We praten toch over de Dell he ? :p

phantomtwister

Legacy Member
playforfun91 zei:
Maar toch geen interne boxen ? (of ben ik alweer mis, of kan je dit anders oplossen ?)

We praten toch over de Dell he ? :p

ah, had het over de samsung, my fault!

playforfun91

Legacy Member
phantomtwister zei:
ah, had het over de samsung, my fault!

hehe maar om het voor de TS duidelijk te maken. De Dell heeft geen HDMI en ook geen interne boxen en is dus zo goed als onbruikbaar om er een PS3 op aan te sluiten :)

blockkiller

Legacy Member
playforfun91 zei:
hehe maar om het voor de TS duidelijk te maken. De Dell heeft geen HDMI en ook geen interne boxen en is dus zo goed als onbruikbaar om er een PS3 op aan te sluiten :)

Niet waar, gewoon HDMI naar DVI omvormen en uw geluid via die andere aansluitingen en een omvormerke aansluiten op een deftig setje boxen, die interne boxen zijn toch meestal crap.

MegaMentor

Legacy Member
playforfun91 zei:
hehe maar om het voor de TS duidelijk te maken. De Dell heeft geen HDMI en ook geen interne boxen en is dus zo goed als onbruikbaar om er een PS3 op aan te sluiten :)

Zolang er ofwel een HDMI of een DVI ingang op zit kan je er een PS3 aansluiten. Voor het geluid heb je keuzes genoeg. Optical, RCA, ... Moet niet perse allemaal door die HDMI/DVI kabel gaan.

playforfun91

Legacy Member
blockkiller zei:
Niet waar, gewoon HDMI naar DVI omvormen en uw geluid via die andere aansluitingen en een omvormerke aansluiten op een deftig setje boxen, die interne boxen zijn toch meestal crap.

mentor0 zei:
Zolang er ofwel een HDMI of een DVI ingang op zit kan je er een PS3 aansluiten. Voor het geluid heb je keuzes genoeg. Optical, RCA, ... Moet niet perse allemaal door die HDMI/DVI kabel gaan.

Ik denk dat de TS een kant-en-klare oplossing zoekt binnen zijn aangegeven budget. Maar indien de TS (die tot nu toe nog steeds geen reactie gegeven heeft :p) voor degelijke audio wil gaan kan hij inderdaad op zoek gaan naar een systeem die je kan aansluiten via de optische aansluiting op de PS3.

Raffin_fcb_fan

Legacy Member
hmmm chinees taaltje voor mij hier :s

Het is dus de bedoeling het scherm aan te kopen voor mijn nieuwe desktop (incl. boxen)

Dan is er toch geen prob voor het geluid?

Dus die aangegeven Samsung is daar goed voor?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan