Archief - 3 nieuwe pc's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skank

Legacy Member
dit goed?


neovo 17 tft f-417 black 1280x1024 430:1 d-sub 12 ms 230 euro
amd athlon 64 bit 3500 S939 213 euro
thermaltake golden orb 2 120mm cpu cooler 25 euro
msi k8N Neo4fi (S939-nforce4-pci-e-ddr400-SATAR-7.1-GLn) 79 euro
Seagate 160 Gb SATAII 3.0 Gb/S 7200rpm 8mb 82,00 €
speeze blackfin 4 case zonder voeding 24 euro
LC-Power 550W Super Silent 12cm fan Black Edition Revision 2 40 euro
Gskill 1Gb DDR PC3200 CL3-4-4-8 (F1-3200PHU1-1GBNT) 85,00 €
XFX 7600GT 256mb DDR TV-out/DVI PCI-express 207,00 €
nec dvd writer 4570 =/-R/RW 16x DL Dvd RAM Bulk 45 euro
Casemaster 3D Blue Light USB optical mouse Blue Light (zwart) 8,00 €
Logitech Deluxe Keyboard zwart 10,00 €
Canyon speakerset zwart/zilver USB 7,00 €



totaal incl btw: 1055


nog wat vraagjes
ik heb al gekocht bij microforce, codima maar jaha ken ik niet
degelijk en betrouwbare winkel?????????
ook ivm garantie enzo?
nog ne vraagje v dvdspeler die ik hier gestoken hebt, die neemt toch ook gewone cds? en kan hij cds en dvds schrijven?
want vrees dat deze enkel kan lezen?

TekkaBlade

Legacy Member
skank zei:
dit goed?


neovo 17 tft f-417 black 1280x1024 430:1 d-sub 12 ms 230 euro
amd athlon 64 bit 3500 S939 213 euro
thermaltake golden orb 2 120mm cpu cooler 25 euro
msi k8N Neo4fi (S939-nforce4-pci-e-ddr400-SATAR-7.1-GLn) 79 euro
Seagate 160 Gb SATAII 3.0 Gb/S 7200rpm 8mb 82,00 €
speeze blackfin 4 case zonder voeding 24 euro
LC-Power 550W Super Silent 12cm fan Black Edition Revision 2 40 euro
Gskill 1Gb DDR PC3200 CL3-4-4-8 (F1-3200PHU1-1GBNT) 85,00 €
XFX 7600GT 256mb DDR TV-out/DVI PCI-express 207,00 €
nec dvd writer 4570 =/-R/RW 16x DL Dvd RAM Bulk 45 euro
Casemaster 3D Blue Light USB optical mouse Blue Light (zwart) 8,00 €
Logitech Deluxe Keyboard zwart 10,00 €
Canyon speakerset zwart/zilver USB 7,00 €



totaal incl btw: 1055


nog wat vraagjes
ik heb al gekocht bij microforce, codima maar jaha ken ik niet
degelijk en betrouwbare winkel?????????
ook ivm garantie enzo?
nog ne vraagje v dvdspeler die ik hier gestoken hebt, die neemt toch ook gewone cds? en kan hij cds en dvds schrijven?
want vrees dat deze enkel kan lezen?

Als ge zelf op kleine zaken wil besparen => sata I nemen... quasi geen verschil met sata II
jaha is denkik een betrouwbare winkel, ze raden die hier genoeg aan :P
die dvdspeler zal geen gewone cd's kunnen schrijven, wel lezen.

en sorry van mijn config, scherm rats vergeten :$

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
@ Skank, neem de BENQ writer die bij jaha €42 kost. Die kan ze allemaal, en wordt hier hard aanbevolen door zeer velen.

JAHA is echt heel goed !

Qua memory : mss beter ram nemen met cas 2.5 i.p.v. 3 dat je nu hebt, kost 10 euro meer.

Kwenie of je oc wilt doen ??? Indien nee : dien orb weg , kan je in de plaats boxed 3700+ nemen
Indien ja : never mind dit laatste

Voor de rest : zeer goede config

skank

Legacy Member
SF|.MoRPHeuS zei:
@ Skank, neem de BENQ writer die bij jaha €42 kost. Die kan ze allemaal, en wordt hier hard aanbevolen door zeer velen.

JAHA is echt heel goed !

Qua memory : mss beter ram nemen met cas 2.5 i.p.v. 3 dat je nu hebt, kost 10 euro meer.

Kwenie of je oc wilt doen ??? Indien nee : dien orb weg , kan je in de plaats boxed 3700+ nemen
Indien ja : never mind dit laatste

Voor de rest : zeer goede config

deze : BenQ DW1650 16x Dual Layer DVD-RW bulk zwart ?
oc is nt v toepassing, als ik die boxed 3700 neem is dat dan met cooling op?
nog ne vraagje ivm ram, dat merk ken ik niet, is het niet beter om bv kingston te nemen?
en ivm de voeding, is een psu van 400 maar van een bekend merk niet beter dan een psu van 550 van een minder merk?

ik heb nog es de persoon gesproken die de pcs nodig heeft
dit zal binnen max een maand zijn, dus veel zal er waarschijnlijk niet meer veranderen he aan de specs
eventueel zou er zelfs een vierde pc bijmogen
nu is mn vraag, wat kan ik hiervoor vragen
eventueel zelf in mekaar steken, wat krijg ik dan van korting bij shop, wat kan ik eisen, en wat kan ik vragen nr mn vriend toe...(goeie vriend, dus wil niet teveel vragen, maar hij staat er op)

TekkaBlade

Legacy Member
LC power is goedkoper maar daarom niet slechter hoor... Het is mja, een uitzondering zeg maar :]
Elke ander verdacht goedkoop merk zal meestal verdacht slechte prestaties geven...

"Boxed" wil zeggen dat er een stock cooler op zit. Genoeg als je niet oc'ed :)

Als het voor een vriend is en je steekt het samen dan jah... niet teveel vragen eh... Een pc winkel die ze samensteekt en test vraagt daar iets van een 25 euro voor.
Korting ga je niet krijgen denk ik maar je kan uiteraard proberen als je 4 pc's van 1000 euro koopt.

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
en ivm met die ram : gskill is enorm goed prijs/kwaliteit, echt enorm goed merk, en da latje met cas 2.5 is denk ik beste koop wat 1GB latjes betreft, als je er niets speciaals mee doet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan