Borrrr
Legacy Member
GlEnN_87 zei:Dit is geen probleem maar je moet je tekening wel aanpassen aan het systeem dat je wilt: 5.1, 6.1, ...
5.1 maar zoals ik al zei heb ik de center speaker / baskast vergeten, sorry

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GlEnN_87 zei:Dit is geen probleem maar je moet je tekening wel aanpassen aan het systeem dat je wilt: 5.1, 6.1, ...

En zoals ik hiervoor al aanhaalde: is semi-surround niets voor jou?Borrrr zei:5.1 maar zoals ik al zei heb ik de center speaker / baskast vergeten, sorry![]()
dakantochnie zei:http://www.alteclansing.com/product_details_intl.asp?pID=VS3151R®ion=europe&country_code=be
En daar een Terratec geluidskaartje bij.
Die boxen kan je wel niet ophangen zomaar, is dat nodig?
Helemaal niet, ik ben geen meeloper die denkt dat hij van alles verstand heeft omdat het populair is (n/o, maar het komt wel zo over hoor).GlEnN_87 zei:Gij zijt de leukste thuis zeker...


dakantochnie zei:Helemaal niet, ik ben geen meeloper die denkt dat hij van alles verstand heeft omdat het populair is.![]()
Allee komaan zeg, alsof je voor dat geld niets beters kon vinden? Hoeveel tientallen sets heb je naast elkaar kunnen beluisteren als je toch zo goed hebt vergeleken?GlEnN_87 zei:Niks meeloper, ik had een krachtig systeem nodig dat zowel betaalbaar was als zuiver van kwaliteit. Mijn budget was 450 euro... wat ik wijselijk heb besteed!
Logitech is één van de fabrikanten die er als luidsprekerbouwer het minste van bakt, zonder twijfel.GlEnN_87 zei:Ik ga wel akkoord met het feit dat je je niet altijd mag baseren op populaire merken, maar als ze goed hun werk doen mag het ook gezegd worden.RANT OVER!
dakantochnie zei:En zoals ik hiervoor al aanhaalde: is semi-surround niets voor jou?
En dan te zeggen dat de kracht die die woofer kan creëren eigenlijk helemaal niet zo indrukwekken is hoor.Borrrr zei:en over die z5500, heb die gezien en gehoord in de mediamarkt maar die baskast is veels te groot, ik heb nu perfecte bassen van mijn huidige creative setje van 25/25/18 cm groot, terwijl die z5500 kast énorm groot is, gewoon overkill dus.
Vreemd om meerdere redenen. Bij mijn weten heeft de Media Markt nooit Altecs verkocht, en nog vreemder wordt het wanneer je zegt dat een Creative (en dan zéker de I-trigue) zuiverder zou klinken.Borrrr zei:en die speakers hoeven niet meteen te hangen nee, ik heb die altec lansing speakers echter al een van tevoren gehoord, toen ik mijn computerspeakers ging halen en ik vond dat mijn huidige (stereo) speakers van creative beter klonken dus ben ik met die uit de winkel gestapt. (het ging vooral om de zuiverheid, 't kon wel zijn dat de altecs al zwaar misbruikt waren, was namelijk een mediamarkt winkel)


Idd ja.GlEnN_87 zei:Nou ja, verder ga ik er niet meer op in, eindeloze discussie...

nee echt, toenndertijd heb ik in de mediamarkt die set gezien, ik weet het zeker! en ik twijfelde zwaar tussen die set en de set van creative, en ik heb er lang naar geluisterd, maar de reden wist ik niet zeker, dat ik die creative set heb genomen ofwel was het de zuiverheid ofwel was het gewoon omdat ik toendertijd geen 5.1 set kon plaatsen.. doch denk ik dat het om de zuiverheid ging.. als ik nog eens in brussel passeer en ze hebben hem daar nog als toonzaalmodel onderwerp ik hem meteen aan een nieuwe test.dakantochnie zei:Vreemd om meerdere redenen. Bij mijn weten heeft de Media Markt nooit Altecs verkocht, en nog vreemder wordt het wanneer je zegt dat een Creative (en dan zéker de I-trigue) zuiverder zou klinken.![]()
Lol, meneer.GlEnN_87 zei:En wat denkt Mr. dakantochnie van een Creative Megaworks THX 5.1 550?
Kost nu rond de 275 euro (kan nog lager zijn).



dakantochnie zei:Als we het over écht goed materiaal gaan hebben dan zitten we hier over miljoenen bezig dus jah.![]()
Idd ja.GlEnN_87 zei:Dan zit je al niet meer bij de gewone pc speakers ook eh...

Skoebiedoe zei:Zulke topics blijven toch altijd lollig om te lezen...
logitec het beste geluid...komaan laat me niet lachen.
De enige set waar ik eens ben blijven stilstaan in een winkel was een altec lansing set en ik heb daar nu den 2.1 van op mijne pc staan.
Ik heb ook eens de fout gemaakt om deze eens te vervangen door de logitec z-680 toen.Heeft niet lang geduurd of de lansing stond hier terug op de pc.
Ben soms niet akkoord met de heren muziekkenners hier maar op dit punt hebben ze toch wel gelijk.Voor dat geld is er veel beter op de markt te verkrijgen.