Archief - 5500€ voor pc, projecter, gsm en externe hd.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cranox

Legacy Member
braintje zei:
ik denk dat de voeding al inbegrepen was?
en is het beter 2gb 32MX64 ram dan 1gb 64MX64??

en is dual SLI 6800gt beter dan die enkel 7800gtx?

Maxline C8029-B34 black (met zilveren zijpanelen) ZONDER VOEDING 26.50 € 1 26.50 €
Der staat duidelijk zonder voeding hee ;)
2x 6800gt is idd rapper dan 1x 7800gtx , maar zelf zou ik een 7800gtx kopen ( je kan derna er nog een bijsteken )
Als je toekomstgericht kijkt dan is 2gb beter dan 1 gb

Gothrek

Legacy Member
:offtopic: en ik dacht dat ik de enigste was die rond dit uur iets poste
lol

Xx TuuR xX

Legacy Member
best een smartphone kopen als je zoveel geld over hebt. Of een deftige gsm en een ipod video ofzo... Je hebt ongelofelijk veel geld voor al die spullen!

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Cranox zei:
2x 6800gt is idd rapper dan 1x 7800gtx , maar zelf zou ik een 7800gtx kopen ( je kan derna er nog een bijsteken )
Idd.
En ik zou dan kijken voor de 7800GTX 512MB.
Wat een droom-kaart als je top-of-the-bill-graphics wilt hebben. :love:

Ice[Be]

Legacy Member
Painkill02 zei:
Mja , daar kan je al een prachtig systeempje voor kopen :);o.

Hardware :

Graka : 2x 7800 GTX 512 MB (merk kies je zelf)
Mobo : Asus A8N32-SLI Deluxe
HD: mja lol genoeg zeker / maxtor /western digital
Ram Geheugen : Corsair 1024MB DDR2 64MX8 XMS2-6400, DDR2 + HeatS / een lat of 2/3
Muis : bwa kies je wel zelf / mss MX1000 (laser :) anders koop je gewoon zo een gamer muis ofzo
Voeding : Cooler Master PSU ATX, 550W + Power Consumption indicator.
CPU : AMD AMD Athlon 64 X2 4800+ 64bit,dual-core,Skt 939,Retail
Scherm : neem dan maar een groot genoeg :)
Case : UNEED X15E-HTPC Silver Mediacenter case + touch screen (zonder voeding)

Dit is zowat het belangrijkste kan wel nog wa vergeten zijn :) , daarna kan je je case wel nog wat opfraaien met wat verlichte fans , leds enz :) :p ;)


over een bottleneck gesproken 2x 7800 GTX wat ben je daar nu mee

Ironpole

Legacy Member
Ice[Be] zei:
over een bottleneck gesproken 2x 7800 GTX wat ben je daar nu mee


En dat zou dan ongeveer 1800 € moeten kosten... Ik denk dat hij een PC voor 5500 € wilde samenstellen ofzo :ironic: .

Safeway

Legacy Member
jah sli geeft?? gaje er 2 graka's insteken???, je moet er nog een scherm bijkopen ook hé,
wat beamer betreft heb gisteren artikel gelezen en je mag toch tussen de 1400-2000 euro voor een goeie dfl (alsek het juist herinner) of een lcd beamer.
van home cinema ken ik niet veel van maar schaf je goeie surround boxen set aan en een goeie dvd met harde schijf en video recorder ???

ComputerVISTA

Legacy Member
Als ik van u was zou ik kiezen uit 1 goed klanksysteem oftwel 1 heel goeie sli of crossfire pc en een gsm maar niet alles samen.

FeNiX4LiFe

Legacy Member
braintje zei:
ik kreeg van mijn baas 5500€ voor thuisgebruik,
het moet verdaan worden aan afschrijfbare verantwoorde dingen....
hoe gaat jouw baas aan de staat zich kunnen verantwoorden voor het afschrijven van homecinema enzo. :wtf:

waffel

Legacy Member
FeNiX4LiFe zei:
hoe gaat jouw baas aan de staat zich kunnen verantwoorden voor het afschrijven van homecinema enzo. :wtf:

bedrijven kunnen veel frauderen mijn beste :niceone:

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Eigelijk nie. :p

Een maat toonde da gister via msn en kwas lik wel wa onder de indruk ervan. :D Ma idd , et blijkt dat ie ze van het music-forum gehaald had.
Dus mss onrechtstreeks ... nja.. :p maakt nie uit. :)
Me €5500 kom je idd nie toe mss, maar tis toch al een goe begin é. Leg zelf nog wat bij en je kan je huis uit z'n funderingen laten trillen. :evil:

ComputerVISTA

Legacy Member
als het allemaal naar audio zou gaan zou ik persoonlijk gaan voor een stereo setup als volgt:

2de hands krell voorversterker en eindversterker, en 2 b&w nautilus speakers. Als er dan nog geld over is een cd speler met een VRDS systeem en aparte dac. Maar volgens mij zit ge der dan al over

braintje

Legacy Member
FeNiX4LiFe zei:
hoe gaat jouw baas aan de staat zich kunnen verantwoorden voor het afschrijven van homecinema enzo. :wtf:

Projectiesysteem voor presentaties enzo, en de audio onder iets anders afschrijven....

Maar swat, het projectiescherm moet af en toe verplaatst worden.... Dus een staand scherm met voet is het meest voor de hand liggend. Het probleem is nu dat ik geen enkel staand scherm met 16:9 verhouding vind.........
Als beamer neem ik waarschijnlijk de pt-AE900E van panasonic, slechte keuze?

Thorens

Legacy Member
braintje zei:
Maar swat, het projectiescherm moet af en toe verplaatst worden.... Dus een staand scherm met voet is het meest voor de hand liggend. Het probleem is nu dat ik geen enkel staand scherm met 16:9 verhouding vind.........
Als beamer neem ik waarschijnlijk de pt-AE900E van panasonic, slechte keuze?
Dan zoek je slecht.
Draagbare projectieschermen (staand):
http://www.cinedream.be/products_beamax_x.shtml

Wat betreft die Panasonic, het zou mijn keuze niet zijn, waarschijnlijk maar het is een goed projectortje!

Davion

Legacy Member
Onnutige & overbodige replies deleted, mensen keep it ON-TOPIC, hij vraagt het zelf nog zo vriendelijk in zijn openingspost, er zijn idd wel degelijk bedrijven die dit toelaten en dat is totaal geen fraude.

braintje

Legacy Member
Thorens zei:
Dan zoek je slecht.
Draagbare projectieschermen (staand):
http://www.cinedream.be/products_beamax_x.shtml

Wat betreft die Panasonic, het zou mijn keuze niet zijn, waarschijnlijk maar het is een goed projectortje!

tgoja, dat is nog redelijk duur zo te zien, is het niet beter dan een 4:3 te nemen, er zijn toch nog dvds die die gebruiken(pal en ntsc?), en het is goedkoper, of zullen de ongebruikte ruimtes van het scherm storen in het beeld?

Welke keuze zou jij dan nemen van beamer Thorens?

Thorens

Legacy Member
braintje zei:
tgoja, dat is nog redelijk duur zo te zien, is het niet beter dan een 4:3 te nemen, er zijn toch nog dvds die die gebruiken(pal en ntsc?), en het is goedkoper, of zullen de ongebruikte ruimtes van het scherm storen in het beeld?

Welke keuze zou jij dan nemen van beamer Thorens?
4:3 met Home Cinema is als een Ferrari kopen en er dan diesel in gooien. 16:9 komt voorlopig het dichtst bij het originele formaat gebruikt in de cinema. De ongebruikte ruimtes op uw 4:3 scherm zullen zeker storen zoals bij een 4:3 TV.

Qua projector zou ik bij NEC, Sanyo of Optoma kijken. Ik zeg niet dat die Panasonic niet goed is, want dat issie wel maar het is mijn voorkeur niet :)

braintje

Legacy Member
is er dan ergens een goedkopere plaats om bv een 2 meter groot staand 16:9 scherm te kopen, want 800 daarvooris behoorlijk veel...

er kan echt niet geboord worden op die ruimte, zijn er andere manieren om zo een schermen te bevestigen anders...



Aja is een RADEON X1800XT 256mb beter dan 7800GTX 256mb?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan