tomvanhouche
Legacy Member
Ik ben van plan een 7800GT aan te schaffen ma da vraag is welk merk ik het beste zou nemen en waar dit het goedkoopste is in België/Duitsland.
Dacht dat een XFX geen slechte keuze zou zijn, wou eerst een asus maar die zijn duurder en moest ik ooit er 2 in SLI willen dan moet het een makkelijk te verkrijgen kaart zijn nieuw of 2dehands.
En asus is niet echt makkelijk te verkrijgen.
Iemand ervaring met XFX? Andere suggesties?
Heb alleen maar ervaring met ATI merken dus
Dacht dat een XFX geen slechte keuze zou zijn, wou eerst een asus maar die zijn duurder en moest ik ooit er 2 in SLI willen dan moet het een makkelijk te verkrijgen kaart zijn nieuw of 2dehands.
En asus is niet echt makkelijk te verkrijgen.
Iemand ervaring met XFX? Andere suggesties?
Heb alleen maar ervaring met ATI merken dus



